تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 11:51
116 بازدید
کد خبر : 208836

اسناد گوگل دیسکاور به‌روزرسانی شد

اسناد گوگل دیسکاور به‌روزرسانی شد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل اسناد خود را برای گوگل دیسکاور به‌روزرسانی کرد تا مشخص کند چرا وب‌سایت‌ها ممکن است ترافیک دیسکاور را از دست بدهند. گوگل دیسکاور دیسکاور یک فید شخصی از محتوا در مورد موضوعات مرتبط با علایق

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل اسناد خود را برای گوگل دیسکاور به‌روزرسانی کرد تا مشخص کند چرا وب‌سایت‌ها ممکن است ترافیک دیسکاور را از دست بدهند.

گوگل دیسکاور

دیسکاور یک فید شخصی از محتوا در مورد موضوعات مرتبط با علایق کاربر است. این موضوعات ممکن است از تاریخچه جستجو انتخاب شوند.

 

شاید به همین دلیل، دیسکاور رسما یکی از ویژگی های جستجوی گوگل است.

 

بنابراین، برای مثال، اگر کسی دستور پخت غذا را جستجو کند، فید گوگل دیسکاور او ممکن است محتوای مرتبط با آن موضوع را نشان دهد.

 

گوگل تمایل دارد مقالات اخیراً منتشر شده را در مورد موضوعات خاص نشان دهد. اگر گوگل وردپرس را به عنوان علاقه کاربر تشخیص دهد، ممکن است آخرین اخبار در مورد وردپرس در گوگل نمایش داده شود.

 

برخلاف جستجوی مبتنی بر کلمات کلیدی، هیچ راهی برای بهینه سازی وجود ندارد تا در دیسکاور نشان داده شود.

 

راه هایی برای بهینه سازی یک وب سایت برای سازگاری با دیسکاور وجود دارد.

 

اما هیچ راهی برای بهینه سازی وب سایت برای افزایش بازدید از دیسکاور وجود ندارد.

 

تنها راه برای تشویق ترافیک بیشتر از دیسکاور از طریق ویژگی دیسکاور Follow است.

 

ویژگی دنبال کردن راهی برای کاربران برای انتخاب انتشارات مورد علاقه‌شان برای نمایش در بخش Follow دیسکاور است.

 

سه دلیل برای کشف تغییرات ترافیک

ترافیک گوگل دیسکاور وقتی اتفاق می افتد فوق العاده است.

 

اما این ایده خوبی نیست که یک مدل کسب و کار بر اساس ترافیک دیسکاور ایجاد کنید و به آن وابسته شوید زیرا ترافیک دیسکاور قابل اعتماد نیست.

 

اسناد جدید گوگل سه دلیل برای تغییر ترافیک دیسکاور فهرست می‌کند:

 

  1. تغییر علایق
  2. انواع محتوا
  3. به‌روزرسانی‌های جستجوی Google

 

۱. تغییر علایق: علایق در موضوعات

موضوعات مختلفی وجود دارد. برخی از موضوعات به طور مداوم موضوع گزارش های خبری (رویدادهای محلی، نرم افزار، علم) هستند. برخی از موضوعات فصلی هستند (برای مثال دستور العمل های بوقلمون).

و برخی از موضوعات مورد علاقه عمومی هستند، افزایش و کاهش غیرقابل پیش بینی.

 

اسناد جدید گوگل بیان می کند که علاقه یک فرد به یک موضوع ممکن است کاهش یابد و باعث شود گوگل مقالات کمتری را در مورد آن موضوع نشان دهد که به نوبه خود باعث ترافیک کمتری برای ناشر می شود.

 

۲. انواع محتوا

گوگل می گوید که انواع محتوای نشان داده شده در دیسکاور ممکن است تغییر کند. مانند جستجوی معمولی، این تغییرات به منظور نمایاندن محتوای مورد علاقه مردم است.

 

در اسناد جدید آمده است:

 

«دیسکاور مرتباً محتوایی از جمله محتوای ورزشی، سلامتی، سرگرمی و سبک زندگی را از سراسر وب باز نشان می‌دهد اما نه محدود به آن».

 

۳. به روز رسانی در جستجوی گوگل

به‌روزرسانی‌های الگوریتم جستجوی Google نیز می‌تواند بر ترافیک گوگل دیسکاور تأثیر بگذارد. سیستم‌هایی وجود دارند که به دنبال سیگنال‌های مفید و مفید می‌گردند که در تعیین اینکه کدام محتوا در دیسکاور ظاهر می‌شود نیز نقش دارند.

 

اسناد Google توصیه می کند:

 

از آنجایی که دیسکاور توسعه یافته جستجو است، گاهی اوقات به‌روزرسانی‌ها می‌توانند تغییرات ترافیکی ایجاد کنند.»

 

گوگل دیسکاور یک منبع ترافیک پایدار نیست

نکته اصلی این بخش جدید ارائه راهنمایی در مورد بی ثباتی ذاتی ترافیک دیسکاور است.

در تجربه من، اگر ترافیک دیسکاور برای یک سایت مهم است، نوشتن محتوای تازه در مورد موضوعاتی که در معرض تغییر هستند و نیاز به تازگی دارند ممکن است مفید باشد.

 

اما این تضمینی برای افزایش ترافیک دیسکاور به یک وب سایت نیست، زیرا سه دلیل بزرگ وجود دارد که باعث می شود ترافیک به سادگی ناپدید شود. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.