کد خبر : 14396
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 19:25
-

آغاز عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز

آغاز عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز

 شهردار منطقه شش تبریز از آغاز اجرای عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز با جمع آوری تانکرها و کانکس‌های غیر مجاز و تسطیح حاشیه جاده تبریز – صوفیان خبر داد. حسین عالی باف در این خصوص گفت: اجرای طرح‌های ویژه ساماندهی ورودی شهر که به عنوان یک نماد و نشان از هویت، فرهنگ و شخصیت یک شهر مطرح

آغاز عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز

 شهردار منطقه شش تبریز از آغاز اجرای عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز با جمع آوری تانکرها و کانکس‌های غیر مجاز و تسطیح حاشیه جاده تبریز – صوفیان خبر داد.

حسین عالی باف در این خصوص گفت: اجرای طرح‌های ویژه ساماندهی ورودی شهر که به عنوان یک نماد و نشان از هویت، فرهنگ و شخصیت یک شهر مطرح می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و واقع شدن سه مبدا زمینی، هوایی و ریلی و هم‌چنین با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه در سطح حوزه، عملیات ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز به عنوان دروازه اروپا، در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری و اجرایی قرار منطقه گرفته است.

وی ادامه داد: جمع آوری ضایعات و انتقال تانکرها و کانکس‌های غیر مجاز در مسیر مذکور با هدف ساماندهی ورودی شمالغرب شهر به همت واحد تشخیص مزاحمت و ماشین آلات حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه و عملیات تسطیح حاشیه جاده تبریز – صوفیان توسط عوامل اجرایی حوزه معاوت فنی و عمرانی در حال انجام است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عالی خاطر نشان کرد: ارتقا و ساماندهی سطح کیفی معابر و جاده‌های ترانزیتی سطح حوزه به منظور بهسازی معابر و جلب رضایتمندی شهروندان، با جدیت تداوم خواهد داشت که در این راستا و با هدف تسهیل در تردد مسافران و شهروندان و تامین امنیت آنان، عملیات اجرای آسفالت اساسی در جاده ترانزیتی تبریز – صوفیان به عنوان مبادی ورودی شمالغرب تبریز، از اولویت‌های کاری این منطقه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح