کد خبر : 156505
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:16
-

ارتش حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کند

ارتش حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از دین‌ستیزی و دین‌زدایی به‌عنوان نقشه‌های راهبردی طاغوتیان یاد کرد و گفت: ارتشی‌ها می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستادگی می‌کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و اکنون با افتخار درحال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است. به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از  پایگاه

ارتش حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کند
نماینده ولی‌فقیه در استان قم از دین‌ستیزی و دین‌زدایی به‌عنوان نقشه‌های راهبردی طاغوتیان یاد کرد و گفت: ارتشی‌ها می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستادگی می‌کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و اکنون با افتخار درحال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از  پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای مستقر ارتش در استان قم، که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد،‌ با بیان اینکه ما به نیروهای ارتش ایران اسلامی افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: این افراد با استعداد، از نظر معرفتی در جایگاه مطلوبی قرار دارند و در عرصه‌های ارزشی و کاربردی،‌ حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کنند.
وی از حضور روحانیون در میان نیروهای ارتشی یاد کرد و افزود: این افراد با تبلیغ آموزه‌های دینی موجب ارتقای بصیرت و معنویت نیروهای ارتش شده‌اند.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: در عملکرد و موضع‌گیری‌ها باید مراقب شیطان و طاغوت‌ها باشیم و مقابل آن‌ها موضع‌گیری داشته باشیم؛‌ طاغوتیان مستکبرانی با نگاه‌ها و لباس‌های متفاوت هستند که به دنبال انحراف بندگان الهی از مسیر بندگی خداوند متعال هستند.
وی تصریح کرد: مرز اطاعت از خدا و غیر از خدا، در مصادیق عبادت و بندگی او از جمله تشکیل خانواده، پذیرش مدیریت‌های خدادادی، نماز، روزه و امر به معروف و نهی از منکر مشخص می‌شود.
آیت‌الله سعیدی دشمن‌شناسی را یکی از دستورات الهی برشمرد و گفت: خداوند متعال خط راهبردی حق را از ابتدای خلقت برای بشریت به‌خوبی تعیین کرده است که اگر این خط را دنبال کنیم به سعادت در دنیا و آخرت خواهیم رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم از دین‌ستیزی و دین‌زدایی به‌عنوان نقشه‌های راهبردی طاغوتیان یاد کرد و ادامه داد: ارتشی‌ها می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستادگی می‌کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و اکنون با افتخار درحال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح