کد خبر : 6265
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 22:12
-

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می‌شود

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می‌شود

  رئیس هیات کبدی استان یزد از برگزاری مسابقات کبدی در بین زندانیان یزدی خبر داد و گفت: هیات کبدی استان یزد با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقشار مختلف جامعه مثل کارگران و زندانیان به کشف استعدادهای این افراد بپردازد. «فاطمه سعیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ورزش کبدی یا زو

استعدادهای کبدی زندانیان و کارگران کشف می‌شود

  رئیس هیات کبدی استان یزد از برگزاری مسابقات کبدی در بین زندانیان یزدی خبر داد و گفت: هیات کبدی استان یزد با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقشار مختلف جامعه مثل کارگران و زندانیان به کشف استعدادهای این افراد بپردازد.

«فاطمه سعیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ورزش کبدی یا زو که در آمیخته با اصول و قواعد ورزش یوگاست، بسیار مهیح بوده و در کشورهای مختلف از آن به خوبی استقبال می شود.
وی افزود: در  شهرهای مختلف ایران، این بازی را به‌ صورت تفریحی و با نام مستعار زو یا به‌ صورت حرفه‌ای در باشگاه‌ها انجام می‌دهند.
رئیس هیات کبدی استان ادامه داد: استان یزد اگرچه نسبت به استان های دیگر در زمینه استقبال مردمی از ورزش کبدی فعال نبوده اما نسبت به سال های اخیر فرهنگ این ورزش گسترده تر شده و زمینه برای جذب استعدادهای بیشتر فراهم شده است.
وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با هیات کارگری، زندان ها و آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی از طریق برگزاری مسابقات صورت گرفته، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در بین اقشار مختلف در نظر داریم طی هفته آینده یک مسابقه کبدی در بین زندانیان یزدی نیز برگزار کنیم.
رئیس هیات کبدی استان اضافه کرد: هم اکنون ۱۸۰ کبدی کار بیمه شده در استان فعال هستند که حدود ۴۰ نفر از آن ها  مرد و مابقی زن هستند.
سعیدی در رابطه با اقبال کم آقایان از این ورزش نیز اظهار کرد: مردان به دلیل مشغله و فعالیت در بیرون از خانه استقبال کمی از این رشته ورزشی می کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح