کد خبر : 102337
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:00
-

اعلام برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد

اعلام برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد را اعلام و اظهار کرد: در شبکه شاد، معلم محور اصلی کار و حلقه وصل خواهد بود و والدین شرکای آموزشی ما هستند. به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها

اعلام برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد را اعلام و اظهار کرد: در شبکه شاد، معلم محور اصلی کار و حلقه وصل خواهد بود و والدین شرکای آموزشی ما هستند.

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار کرد: از همکاران در خانواده آموزش ابتدایی در سراسر کشور قدردانی می‌کنم که با تلاش و کوشش خود جریان یادگیری را استمرار بخشیدند و نگذاشتند تا وقفه‌ای ایجاد شود و با تلاش خود باعث شدند تا نگرانی خانواده‌ها از آموزش فرزندان‌شان برطرف شود.

وی افزود: با اقدامات ارزشمندی که در استان‌ها انجام گرفته است آموزش دانش آموزان در سراسر کشور و حتی در مناطق عشایری و مرزی در حال انجام است.

حکیم زاده با بیان اینکه هرچند که هیچ بدیلی جای حضور فیزیکی در مدرسه را نمی‌گیرد و اعتماد مربی و متربی مهم است، گفت: در شرایط اضطرار از این بستر استفاده خواهیم کرد و یکی از دستاوردهای تعطیلات مدارس در ایام شیوع کرونا سرعت بخشی به اقدامات آموزشی و پرورشی بوده است.

معاون آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: برای استفاده از این شبکه دستورالعملی داریم که در آن  نقش‌های مدیریتی و نظارتی وجود دارد که دقیقا براساس همان شرایط مدرسه در حالت عادی است.

حکیم زاده با اشاره به برنامه‌های دوره ابتدایی در شبکه شاد، اظهار کرد: براساس راهنمای عمل شبکه شاد برای دوره پیش دبستانی و ابتدایی زمان تشکیل کلاس‌ها اعلام شده است و با توجه به شرایط سنی دانش آموزان زمان‌بندی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کلاس‌ها در پایه اول و دوم از ساعت٨-١٠و به مدت ٢۵دقیقه، پایه سوم و چهارم از ساعت ٨-۱۰:۳۰ که کلاس‌ها تا ۳۰ دقیقه زمان خواهد داشت و پایه پنجم و ششم از ساعت  ٨-١١ صبح که تا ۴۰ دقیقه تعلیم خواهند داشت برنامه‌ریزی شده است و البته زمان کلاس فقط برای آموزش نیست بلکه فرآیندهای تعاملی نیز در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم که اطمینان پیدا کنند که معلمان، دانش آموزان و والدین  با شبکه شاد آشنایی پیدا کرده باشند و البته لازم است که والدین در جریان آموزش دانش آموزان تعامل داشته باشند.

حکیم‌زاده گفت: همه فعالیت‌هایی که در مدرسه انجام می‌گیرد در این شبکه نیز در نظر گرفته شود و خوشبختانه در این شبکه این امکان وجود دارد که نظرات دانش آموزان را دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: معلمان در این برنامه زمان‌بندی شده، علاوه بر آموزش باید به فرآیندهای تعاملی با دانش آموزان بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی افزود: باید به والدین آگاهی بدهیم که زمان استفاده از ابزارهای آموزش اینترنتی را مدیریت کنند و معلمان در شبکه شاد باید ارزشیابی دانش آموزان را نیز پیگیری کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حکیم‌زاده در پایان گفت: والدین شرکای آموزشی ما هستند و انتظار داریم همکاران ما برنامه‌های آگاه سازی را برای والدین در نظر بگیرند و برای آنان نقش حمایتی تعریف کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح