کد خبر : 162339
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 16:51
-

امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار سیل زده در خوزستان

امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار سیل زده در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۲۵۰ هزار و ۱۱۶ نفر خبر داد. علی خدادادی در گفتگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیلابی اظهار کرد: از چهارم فروردین ماه تاکنون به ۴۵ هزار خانوار شامل ۲۵۰ هزار و ۱۱۶ نفر امدادرسانی شده است.

امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار سیل زده در خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۲۵۰ هزار و ۱۱۶ نفر خبر داد.

علی خدادادی در گفتگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیلابی اظهار کرد: از چهارم فروردین ماه تاکنون به ۴۵ هزار خانوار شامل ۲۵۰ هزار و ۱۱۶ نفر امدادرسانی شده است. همچنین در این مدت ۶ هزار و ۶۷۹ نفر به مکان‌های امن انتقال یافته‌اند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق سیل زده ادامه دارد، افزود: در این مدت ۱۵ دستگاه خودرو از سیلاب رهاسازی شده‌اند. تعداد نیروها و عوامل به کار گرفته شده در این عملیات نیز ۲۱۸ تیم بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تعداد روستاهای آبگرفته، گفت: در این مدت ۱۲۰ روستا دچار آبگرفتگی شده‌اند. همچنین ۲۷۴ روستا به صورت جزئی و کلی تخلیه شده است.

خدادی بیان کرد: همچنین در طول این مدت شهرستان‌های بهبهان، لالی، گتوند، ایذه، شوشتر، باغملک، هفتکل، آبادان، شادگان، هویزه، رامهرمز، اندیمشک، اندیکا، باوی، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، اهواز، دشت آزادگان، کارون و حمیدیه از سیل متأثر شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیل در برخی از شهرستان‌ها فروکش کرده و در برخی از مناطق هنوز سیل و تبعات آن وجود دارد. مناطقی از شهرستان‌های شوشتر، اهواز، دشت آزادگان، شوش، باوی، حمیدیه، کارون و شادگان هنوز متأثر از سیلاب هستند.

خدادادی با اشاره به تجهیزات بکار گرفته شده جهت امدادرسانی به این افراد، گفت: در این عملیات ۲۴ دستگاه آمبولانس، ۷۶ خودروی پشتیبانی، ۱۱ دستگاه کامیون، هفت دستگاه تریلر، شش دستگاه مینی بوس، ۲۲ فروند قایق، هفت فروند بالگرد و یک خودروی نجات، ۹ دستگاه پمپ آب و هشت دستگاه موتور برق به کار گرفته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین ۲۶ هزار و ۸۹۱ دستگاه چادر امدادی، ۴۹ هزار و ۲۳۳ تخته پتو، ۲۹ هزار و ۸۸۸ متر مربع موکت، ۸۳۳ شعله والور، ۸۰ هزار و ۶۰۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه برخی از اقلام توزیع شده بین این افراد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح