کد خبر : 189462
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:10
-

اهدای بیش از ۵۰۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی مناطق محروم خراسان شمالی

اهدای بیش از ۵۰۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی مناطق محروم خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: به مناسبت پنج هزار و ۲۰۰ جلد کتاب اهدایی بین مراکز فرهنگی و هنری، کانون های مساجد و مناطق محروم مرزی روستایی و عشایری این استان اهدا شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛

اهدای بیش از ۵۰۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی مناطق محروم خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: به مناسبت پنج هزار و ۲۰۰ جلد کتاب اهدایی بین مراکز فرهنگی و هنری، کانون های مساجد و مناطق محروم مرزی روستایی و عشایری این استان اهدا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ رضا رضایی ارزش کتاب‌های اهدا شده به این مراکز را ۶۹۰ میلیون ریال عنوان و اظهارکرد: از مجموع کتاب‌های اهدا شده به هر شهرستان استان ۷۴۲ جلد ارسال شده و مابقی کتاب‌ها نیز در اختیار مراکز فرهنگی و هنری و کانون های مساجد شهرستان بجنورد قرار گرفته است.
وی افزود: موضوعات کتاب های اهدایی با ۱۸۰ عنوان،  در زمینه های مختلف از جمله دفاع مقدس، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، روان‌شناسی و ادبیات بوده است.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار محروم جامعه، ترویج فرهنگ اهدای کتاب، کمک به اقشار کم درآمد، افزایش نرخ مطالعه شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی و رشد کمی و کیفی شاخص ها در این زمینه برشمرد.
رضایی افزود: در این طرح بیشتر کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق عشایری استان زیر پوشش قرار می‌گیرند که ۲۰ درصد کتاب‌های اهدایی مربوط به این ۲ رده سنی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح