کد خبر : 11046
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 14:40
-

ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال با پرداخت ۲۳ میلیارد ۸۲۴ میلیون تومان در۶ ماهه سال جاری خبر داد.  علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی برگزاری دوره‌های آموزشی فنی

 ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال با پرداخت ۲۳ میلیارد ۸۲۴ میلیون تومان در۶ ماهه سال جاری خبر داد.

 علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی به دانش آموزان اجرایی می‌شود افزود: بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال نظارت‌های بیش از سه سال باهدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می‌‎شود.
وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه سال جاری  ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های  اشتغال ایجادشده ۲۳ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان عمده مشاغل ایجاد شده در این بخش را در قالب طرح خدماتی،دامپروری، صنایع‌دستی ، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی برشمرد و گفت: در این مدت ۱۸۱۱آموزش مهارتی در قالب آموزش‌های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه‌شده است.
خدابنده با اشاره به تلاش‌ها برای اشتغال مددجویان این استان تصریح کرد: در این مدت ۲۶۲ نفر از طریق دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کارشده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  را از بازوهای توانمند ایجاد اشتغال مددجویان برشمرد و گفت: یکی از راه های مهم توانمندی و خودکفایی مددجویان و رسیدن به استقلال مالی، ایجاد اشتغال است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح