کد خبر : 13364
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 22:58
-

بحث مَجازی به دعوا و شکایت رسید

بحث مَجازی به دعوا و شکایت رسید

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری افرادی خبر داد که بعد از بحث در فضای مجازی، فردی را مورد ضرب و جرح قرار داده و یک فیلم از دعوا را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند. سرهنگ فرشید زینلی توضیح داد: پدر دانش آموزی  ۱۴ ساله‌ با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری افرادی خبر داد که بعد از بحث در فضای مجازی، فردی را مورد ضرب و جرح قرار داده و یک فیلم از دعوا را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند.

سرهنگ فرشید زینلی توضیح داد: پدر دانش آموزی  ۱۴ ساله‌ با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و از عاملان انتشار کلیپ ضرب و جرح فرزند وی در فضای مجازی که منجر به مشکلات عدیده ای شده شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
به نقل از پلیس فارس، زینلی افزود: شاکی پرونده مدعی بود فردی با نام مستعار “علی شوتی” با همکاری دوستش فرزند وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و با گرفتن فیلم از وی آن را در فضای مجازی منتشر و باعث هتک حیثیت خانواده اینجانب شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو عامل ضرب و شتم را شناسایی و آنان را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.
زینلی گفت: متهمان پرونده که ۱۵ و ۱۷ ساله هستند در بازجویی اولیه اقرار کردند با فرزند شاکی در گروه چت آشنا شده و پس از مشاجره وی را در فضای حقیقی به محلی دعوت و سپس آن را مورد ضرب و جرح قرار دادیم.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، هشدار داد: افرادی که برای کسب شهرت یا انتقام اقدام به قدرت نمایی و شرارت در فضای مجازی و حقیقی می‌کنند بدانند که کارشناسان پلیس ضمن رصد فعالیت مجرمانه این افراد، برخورد با این ناهنجاری‌ها را در دستور کار قرار داده و امنیت را با همکاری دستگاه قضا برقرار خواهند کرد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح