کد خبر : 20358
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 19:27
-

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد. سرهنگ علی مختاری مطرح کرد: سال ۱۴۰۰ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده و اگر به شعار سال‌های گذشته نگاه کنیم

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد.

سرهنگ علی مختاری مطرح کرد: سال ۱۴۰۰ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده و اگر به شعار سال‌های گذشته نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که ایشان به دنبال قدرتمند شدن اقتصاد جمهوری اسلامی هستند و تأکیدشان در سال‌های گذشته بر مسئله‌ تولید و اقتصاد تأییدی بر این مسئله مهم است.

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری و انتخاب شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، اقدامی کاملاً کارشناسی شده است که با بررسی دقیق مشکلات مردم و جامعه و کارهای انجام شده طی یک سال و حاصل عملکرد مسئولان و نتایج عملکرد آنها معین و مطرح می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند، وی با بیان اینکه برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد، افزود: در تولید و مسائل اقتصادی و معیشتی در سایه اسلام با تعالیم اسلامی می توانیم به توانایی خودکفایی برسیم و تحریم دشمنان را بی اثر کنیم.

مختاری در ادامه مهمترین برنامه های در دست اقدام در این ناحیه زا تشکیل کمیته‌ای به منظور تحقق شعار سال با استفاده از کارشناسان اقتصادی بسیج و ارائه راهکارهای لازم، استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین با کمک مسئولان شهرستان برای رفع موانع پیش روی تولید با توجه به تعطیلی تعدادی از کارخانجات و کارگاه های تولیدی، توسعه بیشتر صندوق های قرض الحسنه بسیج در شهرستان و کمک به ایجاد شغل های زودبازده برشمرد.

وی بیان کرد: در دستور قرار دادن شعار سال در مجمع بسیج شهرستان و شناسایی موانع تولید و تعیین راهکارهای عملی و بومی کارشناسی شده برای رفع آنها، استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین کشاورزی در اجرایی شدن و تحقق خودکفایی در چهار محصول مهم کشاورزی شهرستان با کمک جهادکشاورزی، ارائه مشاوره حقوقی به مشاغل تولیدی شهرستان توسط بسیج حقوق دانان شهرستان، استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج به منظور حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگسازی عمومی و استفاده از کالای داخلی، تعامل، هماهنگی و همکاری با همه سازمان ها، ادارات و نهادها به منظور پیگیری جدی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب و استفاده از ظرفیت بسیج اساتید، دانشجویی، دانش آموزی و تعلیم و تربیت در راستای تحقق مطالبه رهبری است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح