کد خبر : 69262
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:33
-

برگزاری اجلاس شهرداران کلان‌شهرهای عضو پیمان شانگهای در مشهد

برگزاری اجلاس شهرداران کلان‌شهرهای عضو پیمان شانگهای در مشهد

  با مصوبه شورای شهر مشهد اجلاس شهرداران کلان‌شهرهای عضو پیمان شانگهای در این شهر برگزار خواهد شد. امروز در یازدهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره  شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، طرح ۲ فوریتی برگزاری اجلاس شهرداران کلانشهرهای عضو پیمان شانگهای تصویب شد که براساس این لایحه شهرداری مشهد مکلف است

برگزاری اجلاس شهرداران کلان‌شهرهای عضو پیمان شانگهای در مشهد

  با مصوبه شورای شهر مشهد اجلاس شهرداران کلان‌شهرهای عضو پیمان شانگهای در این شهر برگزار خواهد شد.

امروز در یازدهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره  شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، طرح ۲ فوریتی برگزاری اجلاس شهرداران کلانشهرهای عضو پیمان شانگهای تصویب شد که براساس این لایحه شهرداری مشهد مکلف است برای برگزاری این اجلاس طی ۹ ماه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و آثار مالی آن را در بودجه سنواتی لحاظ کند.
آیدا مهربانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، در خصوص این لایحه گفت: برای برگزاری این اجلاس در مشهد ۶ میلیارد تومان اعتبار لازم است که از شورای اسلامی خواهشمندیم در خصوص تامین منابع مالی این اجلاس از شهرداری حمایت کند.
نام‌گذاری ۱۷ معبر به نام شهدا
همچنین در این نشست لایحه نامگذاری ۱۷ معابر فرعی به نام شهدا در مناطق یک تا ۱۱ شهرداری مشهد تصویب شد. براساس این لایحه معبر فرعی کلاهدوز ۱۰ با حفظ شماره به نام شهید محمد خلیل کامرانی مشهدی، معبر فرعی شهید موسوی قوچانی ۲/۱ با حفظ شماره به نام شهید دانیال غرویان، معبر فرعی شهید علی‌اکبر کشمیری ۶ واقع در انتهای معبر شهید اسدالله کشمیری ۳ با حفظ شماره به نام شهید جمشید پورسعادتی، معبر فرعی پنجتن ۵۲ با حفظ شماره به نام شهید سیدصالح حسینی، معبر سخاوت ۱۳ واقع در گلشهر با حفظ شماره به نام شهید محمد جواد اکبری کوه سفید، معبر چمن ۷۵ با حفظ شماره به نام شهید محمود یوسف‌پور، معبر فرعی شهید شیرودی ۱۳ با حفظ شماره به نام شهید محمد کاظم بهرامی، معبر فرعی نسترن ۶ واقع در خیابان فدائیان اسلام با حفظ شماره به نام شهید محمد جواد هروی،  معبر فرعی شهیدان سلطانی هشت با حفظ شماره به نام شهید رضا خدایی رباطی، معبر فرعی شهیدان سلطانی ۱۰ با حفظ شماره به نام شهید مصطفی هاشم‌زاده پیوند کنه، معبر فرعی  شهیدان سلطانی ۱۴ با حفظ شماره به نام شهید رضا بخشی، معبر فرعی شهید ضرغامی ۲/۱ واقع در چمن یک با حفظ شماره به نام محمدرضا تقدیریان گل خطمی، معبر فرعی آیت‌الله خزعلی ۲ با حفظ شماره به نام شهید سید محمود سید علوی، معبر فرعی ارشادالرضا یک با حفظ شماره به نام شهید نوروز تقدیمی، معبر فرعی هاشمیه ۴۹ با حفظ شماره به نام ناصر ظریف، معبر فرعی اندیشه هفت با حفظ شماره به نام سیف‌الله بیات و معبر فرعی جلال آل احمد ۶ با حفظ شماره به نام شهید سیدامیر حیدری نامگذاری می‌شود.
همچنین براساس این لایحه برخی از پسوندهای فامیلی شهدای بزرگوار با هماهنگی و نظر والدین و خانواده حذف خواهد شد. این نام‌گذاری براساس محل زندگی شهید یا علاقه شهید و خانواده به آن منطقه انجام شده است.
لایحه جذب بازار کار رانندگان اتوبوس‌رانی نیز در این جلسه شورای شهر مشهد تصویب شد. براساس این لایحه شهرداری مشهد مجاز است ضمن رعایت اجرای دقیق ضوابط و مقررات امور پرسنلی و کارکنان خود، نسبت به برقراری و پرداخت فوق‌العاده جذب بازار کار اتوبوس‌رانان بخش سازمانی، مطابق با قوانین و مقررات جاری اقدام  نماید.
حسین حسامی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص بار مالی تصویب این لایحه اظهار کرد: بار مالی برای جذب بازار کار رانندگان اتوبوسرانی برای ۶ ماه جاری ۶ میلیارد تومان و سالانه حدود ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.
اعضای کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای شهر مشهد انتخاب شدند 
انتخاب اعضای کمیسیون ویژه ورزش و جوانان از دیگر دستور کارهای این جلسه شورای شهر مشهد بود که حسین حسامی، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، مهدی ناصحی، سیدحسین علوی‌مقدم و فاطمه سلیمی به عنوان اعضای کمیسیون ویژه ورزش و جوانان انتخاب شدند.
در ۲۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰ طرح ۲ فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان با رای اعضای شورای اسلامی به منظور سامان‌دهی و مدیریت امور مرتبط با ورزش‌وجوانان در مدیریت‌ شهری و نظام‌مند کردن همه فعالیت‌ها و حمایت‌ها در این حوزه به تصویب رسیده بود.
نگران پیک ششم هستیم 
مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهمی که نگران آن هستیم، موضوع پیک ششم کروناست که زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد. عدم رعایت پروتکل‌ها و سهل‌انگاری مردم سبب خواهد شد وارد این پیک شویم که در این صورت شرایط سختی خواهیم داشت. امیدوارم با رعایت بیشتر مردم از ایجاد این پیک جلوگیری شود و شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها باشیم.
وی افزود: در آستانه روز ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی، هستیم و امیدوارم در استکبارستیزی ادامه‌دهنده راه امام و شهدا باشیم. همچنین شهادت نوجوان انقلابی شهید فهمیده و شاعر بزرگوار قیصر امین پور را گرامی می‌داریم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح