کد خبر : 90020
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 2:07
-

برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات بستگی به شرایط کرونا دارد

برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات بستگی به شرایط کرونا دارد

ایسنا/زنجان مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری آیین اختتامیه دارد. یوسف ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری هفتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات در سال‌جاری نیز مانند سال گذشته است و امسال

برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات بستگی به شرایط کرونا دارد

ایسنا/زنجان مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری آیین اختتامیه دارد.

یوسف ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری هفتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات در سال‌جاری نیز مانند سال گذشته است و امسال موضوعات کرونا و مدافعان سلامت و ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز به بخش جنبی جشنواره افزوده شده‌ است.

وی در رابطه با نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره، افزود: نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری اختتامیه دارد و اگر وضعیت کرونایی استان در آن زمان مساعد باشد، اختتامیه به صورت حضوری خواهد بود و در غیر این صورت به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این مسئول در رابطه با اینکه آیا داوری آثار در بخش تیتر، گزارش و مصاحبه به‌ صورت جداگانه خواهد بود یا همانند سال گذشته به طور یکسان (خبرگزاری‌ها و مطبوعات) داوری می‌شود نیز تصریح کرد: اگر تعداد آثار ارسالی از سوی خبرگزاری‌ها و مطبوعات زیاد باشد، داوری آثار به صورت جداگانه انجام می‌شود ولی اگر تعداد آثاری که ارسال می‌شود کم باشد، آثار ادغام شده و داوری می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به جوایز بخش موضوعی این جشنواره، ادامه داد: در بخش موضوعی جشنواره، انتخاب ما رسانه است و از یک فرد تجلیل نمی‌شود و از یک رسانه تجلیل می‌شود که امسال نیز به رسانه‌های برگزیده در این بخش هدایایی اهدا خواهد شد.

ناصر در پاسخ به این سئوال که اگر چند خبرگزاری و نشریه در بخش موضوعی و در قالب یک موضوع شرکت کرده باشند، ملاک ارزیابی فقط تعداد آثار خواهد بود، عنوان کرد: ملاک ارزیابی در این بخش فقط تعداد آثار نخواهد بود و کیفیت آثار نیز در نظر گرفته می‌شود و اگر رسانه‌ها در یک موضوعی در کیفیت و تعداد آثار مساوی باشد، برگزیده مشترک انتخاب‌ می‌شود و در این بخش سعی کرده‌ایم همه رسانه‌ها را دخیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا آخر تیرماه است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ نفر از استان با ۵۰ اثر در جشنواره شرکت کرده‌اند و اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح