کد خبر : 173181
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 18:29
-

برگزاری مکانیزه انتخابات شورای شهر در مرکز استان زنجان

برگزاری مکانیزه انتخابات شورای شهر در مرکز استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان به شکل مکانیزه برگزار می‌شود. فتح‌الله حقیقی، شامگاه امروز (۲ اسفندماه) در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار کرد: همه ما در برگزاری انتخابات تجربه‌های گرانقدری داریم. در انتخابات مجلس تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت حداکثری و رای‌گیری سالم و امن به‌کار گرفتیم. انتخاب

برگزاری مکانیزه انتخابات شورای شهر در مرکز استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان به شکل مکانیزه برگزار می‌شود.

فتح‌الله حقیقی، شامگاه امروز (۲ اسفندماه) در جلسه ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار کرد: همه ما در برگزاری انتخابات تجربه‌های گرانقدری داریم. در انتخابات مجلس تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت حداکثری و رای‌گیری سالم و امن به‌کار گرفتیم. انتخاب امری نیست که برای کارهای زودگذر باشد، بلکه تصمیمات مهم کشور و جامعه به آن وابسته است، بنابراین اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ما در تعیین شایستگی یا عدم شایستگی کاندیداها دخیل نیستیم، عنوان کرد: وظیفه ما رعایت قانون است تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و در انتخابات پیش‌رو نیز باید با اقتدار کامل بر مدار قانون حرکت کنیم و در این راستا به‌عنوان سرباز نظام از همه تجربیات مدیریتی و سابقه اجرایی خود استفاده خواهیم کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، ابراز کرد: این عزم مسئولان باید خود را به شکل عملی در زنجان نشان دهد و مجریان و ناظران انتخابات باید از نظر و اراده مردم امانتداری کنند. البته همه می‌دانند از نظر اجرایی، برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی کار سختی است و باید آنچه که در تراز جمهوری اسلامی است را انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه کشور ما بر اساس وحدت و اتحاد شکل گرفته است، تصریح کرد: اعتماد، رضایت و مشارکت، مقوم‌های وحدت هستند که در انتخابات خود را نشان می‌دهد. ۴۲ سال است که دنیا بر علیه کشور ایران جبهه گرفته در حالی که مردم در انقلاب اسلامی برای بسط عدالت و صلح قیام کردند و مردم در سایه اتحاد توانستند استکبار را به زانو درآوردند و وحدت و حضور مردم توطئه‌های بیگانگان را عقیم کرده است.

حقیقی در ادامه با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۱۱۰ میلیون نفر رسیده و فوتی‌های ناشی از آن از ۲ میلیون نفر گذشته است، ادامه داد: در حال حاضر با یک ویروس جهش یافته نیز مواجه هستیم که هر یک نفر می‌تواند ۲۰ نفر را مبتلا کند و در موارد شدید در مدت ۷۲ ساعت فرد را از پا می‌اندازد.

وی یادآور شد: هیچ فردی نمی‌تواند ادعا کند که واکسن درمان کرونا است، بلکه فقط می‌تواند از ابتلا به بیماری پیشگیری کند. آینده ویروس جهش‌یافته افق روشنی را نشان نمی‌دهد؛ البته این امیدواری وجود دارد که با توسعه تزریق واکسن میزان شیوع کم شود.

استاندار زنجان به آمادگی برای برگزاری انتخبابات در شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در مراکز استان‌ها به شکل مکانیزه برگزار می‌شود، اما انتخابات ریاست جمهوری مکانیزه نیست. باید هر مرحله از فرآیندهای آن را آسیب‌شناسی کنیم و در هر مرحله با ساز و کار مناسب پیش رویم.

وی ادامه داد: این آسیب‌شناسی برای مراحل مختلف شامل فراینده‌های پیش از تبلیغات، در هنگام تبلیغات، قبل از اخذ رای، حین رای‌گیری، پس از اخذ رای و اعلام نتیجه می‌شود و برای هر مرحله باید با تدابیر مناسب اقدامات را انجام دهیم. طبیعتا در انتخابات با شرایط کرونایی شعبه‌های اخذ رای بیشتر خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر پوشش اینترنت پرسرعت روستاها به ۸۶ درصد رسیده و تا فروردین‌ماه به بیش از ۹۳ درصد افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: باید بین بخش‌های اجرا و نظارت هماهنگی برقرار باشد؛ چراکه همه ما یک تکلیف داریم و باید با اجرای وظایف قانونی کاری کنیم که به انتخابات خدشه‌ای وارد نشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح