کد خبر : 74260
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 1:24
-

بم قرمز شد/ مراکز تفریحی و آموزشی، تعطیل

بم قرمز شد/ مراکز تفریحی و آموزشی، تعطیل

ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی از امروز در شهرستان بم اجرا می شود. “هادی شهسوارپور” امروز پنجم تیرماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان بم اظهار کرد: به دلیل تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز، از امروز محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا به مدت دو هفته در شهرستان اعمال می

بم قرمز شد/ مراکز تفریحی و آموزشی، تعطیل

ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی از امروز در شهرستان بم اجرا می شود.

“هادی شهسوارپور” امروز پنجم تیرماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان بم اظهار کرد: به دلیل تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز، از امروز محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا به مدت دو هفته در شهرستان اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تغییر نکردن وضعیت، روند و زمان اعمال محدودیت ها تمدید می‌شود، افزود: گروه های شغلی دو، سه و چهار در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت بازارهای سرپوشیده و دست فروشان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

شهسوارپور تصریح کرد: فعالیت مراکز تفریحی، اقامتی و شهربازی شهرستان و منع تردد در مناطق گردشگری و ییلاقی شهرستان بم ممنوع است.

فرماندار بم بیان کرد: برگزاری هرگونه تجمع و آئین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تعطیل است و همچنین برگزاری مراسم عزا و ورود به آرامستان صرفا به تعداد محدود از همراهان متوفی اجازه ورود داده می شود.

وی افزود: تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان ممنوع است و رانندگان خاطی یک میلیون تومان جریمه می شوند. همچنین تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر ممنوع است و  متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

شهسوارپور به ممنوعیت فعالیت های آموزشی اشاره کرد: فعالیت آموزشگاه ها به صورت حضوری ممنوع و دورکاری کارمندان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری به صورت یک دوم و در سایر ادارات دو سوم است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح