تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:30
80 بازدید
کد خبر : 72240

بهبود بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان

بهبود بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان

ایسنا/زنجان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید – ۱۹ تاکنون ۲۳۹۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری بودند، بهبود یافته‌اند. کبری شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعداد بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ که در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری

بهبود بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان

ایسنا/زنجان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید – ۱۹ تاکنون ۲۳۹۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری بودند، بهبود یافته‌اند.

کبری شاکری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعداد بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ که در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری شدند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۹۴۴ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در این بیمارستان بستری شدند و ۲۳۹۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۴ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان تحت مراقبت و بستری هستند، افزود: تاکنون ۵۴۵۷ نفر تست آزمایش کرونا در بخش سرپایی انجام داده‌اند.

این مسئول در رابطه با خدمات درمانی که در دوران شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند، تصریح کرد: با شیوع پیک بیماری کرونا، تعداد بیماران سرپایی و بستری افزایش پیدا می‌کند و به ناچار برخی عمل‌های غیراورژانسی لغو می‌شود و برخی بخش‌ها نیز به بستری بیماران کرونا اختصاص پیدا می‌کند.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: با کاهش مراجعه بیماران سرپایی و بستری کرونا، بیمارستان در وضعیت عادی قرار گرفته و پذیرش بیماران دارای عمل جراحی شروع می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.