کد خبر : 110143
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 17:47
-

بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند

بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با تأکید براینکه امروز روز بسیار خوبی درمعابر استان بوده است، گفت: در روز طبیعت امسال بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند که جای تشکر از مردم دارد. سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با وجود اعمال محدودیت های شدید در

بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با تأکید براینکه امروز روز بسیار خوبی درمعابر استان بوده است، گفت: در روز طبیعت امسال بیش از ۹۰ درصد خودروهای همدانی ها در خانه ماند که جای تشکر از مردم دارد.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با وجود اعمال محدودیت های شدید در معابر شهری خوشبختانه همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفت و مقاومت و اعتراضی در این زمینه شکل نگرفت.

وی با بیان اینکه معابر شهری استان همدان در روز ۱۳ فروردین امسال بسیارخلوت بود، تصریح کرد: ۱۲ مورد قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف و غیربومی که توجهی به قانون نداشتند، صادر شد به طوریکه سه خودرو در نهاوند، دو مورد در ملایر، یک مورد در فامنین و شش مورد در همدان جریمه شدند.

وی ادامه داد: این خودروها به معابری که محدودیت داشته، وارد شده و به ایست پلیس توجه نکردند که در نهایت ضمن اعمال قانون از شهر خارج شدند.

فکری افزود: در تمامی محورهای متنهی به نقاط گردشگری و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ترافیک بسیار سبک بود به طوریکه در جاده حیدره و امامزاده محسن(ع) ترافیک بسیار سبک بوده و فقط افراد بومی تردد داشتند.

رئیس پلیس راهور همدان خاطرنشان کرد: در محور سد اکباتان، گنجنامه و بلوار ارم ترددی وجود نداشت و تمامی پارک ها و تفرجگاه‌های همدان کاملا پاکسازی شده بود.

وی از کاهش ۸۰ درصدی تصادفات در استان خبرداد و گفت: تصادفات فوتی استان همدان ۵۰ درصد و تصادفات جرحی نیز ۶۸ درصد کاهش داشته به طوریکه در مجموع تصادفات در کل استان بیش از ۸۰ درصد کاهش داشته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح