کد خبر : 136734
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 19:50
-

تا فرا رسیدن سیل بعدی، دست روی دست نگذاریم

تا فرا رسیدن سیل بعدی، دست روی دست نگذاریم

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نباید تا فرا رسیدن سیل بعدی، دست روی دست بگذاریم . شاهپوررضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره در طول تاریخ به واسطه وجود رودهای بسیار زیبا همچون کبیررود، زییر، الوند، خلیفه‌لو، باغ‌دره، سوکهریز، شویر، فلج، پلاس و قوری‌چای همانند نامش زیبا بوده است . وی با

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نباید تا فرا رسیدن سیل بعدی، دست روی دست بگذاریم .

شاهپوررضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: شهرستان خرم‌دره در طول تاریخ به واسطه وجود رودهای بسیار زیبا همچون کبیررود، زییر، الوند، خلیفه‌لو، باغ‌دره، سوکهریز، شویر، فلج، پلاس و قوری‌چای همانند نامش زیبا بوده است .

وی با بیان اینکه با توجه به رشد و گسترش شهر، این رودخانه‌ها داخل شهر قرار گرفته‌اند، ادامه داد: ما انسان‌های حریص گاهی مسیل رودخانه و روی قنات‌ها را خانه و خیابان ساخته‌ و یا اینکه کنار بستر رودخانه را با دیوارکشی غصب کرده‌ایم و مقابل قانون هم ایستادیم .

این مسئول ادامه داد: شهر خرم‌دره به خاطر عدم   عقب‌نشینی ساختمان‌ها به علت مخالفت عده‌ای از افراد سودجو، کماکان با مشکل مواجه است، افرادی که گاها در فضای مجازی شهر را دوست دارند اما در عمل چیز دیگری نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: با فرا رسیدن بهار، طبیعت دوباره لباس زیبایش را پوشیده است و به صورت طبیعی با جاری شدن نزولات آسمانی، آب این مایع حیات آب‌راه خود را می‌خواهد، اما هستند کسانی که این آبراهه را مسدود ساخته و از باران‌های زیبا، سیلی ویرانگر ساخته‌اند.

این مسئول تاکید کرد:   این سیل به خیر گذشت اما خلاء ایجاد زیرساخت صحیح و عدم وجود امکانات و ضعف قانون و کوتاهی برخی دستگاه‌ها در مقابل اشخاصی که جلوی ایجاد پروژه‌ها و خیابان‌سازی‌ها مانند سد محکمی ایستاده‌اند، موجبات نگرانی از آینده را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خسارات وارد شده یک‌دهم خساراتی است که در صورت سهل‌انگاری و همین‌طور عدم پیش‌بینی و پیشگیری به وقوع می‌پیوست، خاطرنشان کرد: این سیل هشداری برای همه بود تا با برنامه‌ریزی کارشناسی و آگاهانه، زیرساخت‌ها را بسازیم و تا فرا رسیدن بحرانی دیگر، دست روی دست نگذاریم .منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح