کد خبر : 74083
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 0:13
-

تحمیل فشار به شبکه برق اهواز با فعالیت ماینرها

تحمیل فشار به شبکه برق اهواز با فعالیت ماینرها

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: فعالیت ماینرها در اهواز فشار زیادی به شبکه برق وارد می‌کند و زمینه‌ساز خاموشی و آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان می‌شود. حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام‌شده از سوی ماموران نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق اهواز، در روزهای

تحمیل فشار به شبکه برق اهواز با فعالیت ماینرها

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: فعالیت ماینرها در اهواز فشار زیادی به شبکه برق وارد می‌کند و زمینه‌ساز خاموشی و آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان می‌شود.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام‌شده از سوی ماموران نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق اهواز، در روزهای اخیر ۴۴ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز و مناطق اطراف آن کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این مدت، ۲۴ دستگاه ماینر در روستای غزاویه بزرگ و ۲۰ دستگاه ماینر در مناطق کانتکس و اسلام‌آباد شرقی از توابع شهرستان کارون کشف و ضبط شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هر دستگاه ماینر ۲.۵ کیلووات ساعت برق، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار، برق مصرف می‌کند و این مساله باعث می‌شود فشار بسیار زیادی بر شبکه تحمیل شود.

کریمی افزود: فعالیت ماینرها و دستگاه‌های رمزازر غیر مجاز، زمینه‌ساز خاموشی و آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان می‌شود و از این رو در تلاش هستیم که از فعالیت این دستگاه‌های غیر مجاز جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: شهروندان اهوازی می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمزارز، موضوع را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند. این کار کمک شایانی به ایجاد رفاه و آسایش عمومی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح