تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 21:27
108 بازدید
کد خبر : 86851

تزریق ۵۰ هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت‌های کرونایی تشدید شد

تزریق ۵۰ هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت‌های کرونایی تشدید شد

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با تأمین و تزریق ۵۰ هزار دز واکسن برای گروه‌های سنی سالخورده و پرخطر پیشگیری از بیماری کرونا در اولویت جدی قرار گرفته است. مسعود امامی یگانه ۲۲ تیر در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان در اردبیل اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا و به رغم شرایط قرمز کرونایی

تزریق ۵۰ هزار دز واکسن در اردبیل / محدودیت‌های کرونایی تشدید شد

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با تأمین و تزریق ۵۰ هزار دز واکسن برای گروه‌های سنی سالخورده و پرخطر پیشگیری از بیماری کرونا در اولویت جدی قرار گرفته است.

مسعود امامی یگانه ۲۲ تیر در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان در اردبیل اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا و به رغم شرایط قرمز کرونایی در اردبیل ما سعی کردیم با همراهی و همکاری اصناف و کسبه محدودیت‌های کمتری را با اعتماد به این قشر برقرار کنیم تا هم بازاریان و هم مسافران و شهروندان در ورود به مغازه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: از امروز محدودیت‌های بیشتری در صنوف پرخطر اعمال شده به طوری که ما از صاحبان رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها خواسته‌ایم تا فعالیتشان را متمرکز بر ارائه خدمات بیرون‌بر کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با بازدید و تذکر به اصناف و کسبه‌ای که موازین بهداشتی را رعایت نکنند، سعی و تلاشمان بر این است تا به نوعی ادامه فعالیت آنها را شاهد باشیم ولی ضروری است پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

امامی یگانه به ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به اردبیل اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری تلاش خواهیم کرد تا مانع از برپایی چادر در پارک‌ها و فضای سبز شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات محدودکننده در شرایط قرمز کرونایی با هدف کنترل بیماری در اردبیل تأمین واکسن و تزریق آن به گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال در اولویت جدی است.

امامی یگانه اضافه کرد: بیش از ۵۰ هزار دز واکسن ضد کرونا در شهرستان اردبیل تزریق شده و همچنان گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی و ارائه کارت ملی واکسن خود را دریافت و در برابر بیماری واکسینه شوند.

در حالی حاضر شهر اردبیل با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و دو شهر مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز در وضعیت نارنجی و سایر شهرهای استان اردبیل نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.