کد خبر : 69670
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:06
-

تشکیل پرونده برای ۳۹ کار چاق کن و شهود دروغین در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل پرونده برای ۳۹ کار چاق کن و شهود دروغین در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۳۹ پرونده کیفری برای کارقاچاق کن ها، دلالان و شهود دورغین در این استان تشکیل شد. فرشید روشندل در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیتی که سلامت در دستگاه قضایی دارد و همکاران برخوردار از سلامت مطلوب و پرسنل

تشکیل پرونده برای ۳۹ کار چاق کن و شهود دروغین در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۳۹ پرونده کیفری برای کارقاچاق کن ها، دلالان و شهود دورغین در این استان تشکیل شد.

فرشید روشندل در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیتی که سلامت در دستگاه قضایی دارد و همکاران برخوردار از سلامت مطلوب و پرسنل قضایی و اداری در دادگستری استان مشغول بکارند، اما کارچاق کن ها خودشان را به عنوان فامیل و قوم و خویش کارمند یا قاضی معرفی می کنند و موجب زیر سوال رفتن کیفیت رسیدگی ها در دستگاه قضایی، بدنامی پرسنل دستگاه قضایی و ایجاد شائبه می شوند.
وی اظهارکرد: در سال گذشته ۳۹ پرونده کیفری برای کار قاچاق کن ها، دلال‌ها و شهود دورغین تشکیل و برای آنان کیفرخواست صادر تعدادی رای محکومیت قطعی و غیرقطعی  برای آنها صادر شد. احکام تعدادی از این موارد نیز در مرحله اجراست.
به گزارش ایسنا، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهود دروغین یکی از معضلات اساسی است که در دستگاه قضایی با آن مواجه هستیم، هشدار داد: افرادی که قصد شهادت دروغ داشته باشند و در محکمه حضور پیدا کنند به لحاظ مجازات حبس که برای شهود دورغین وجود دارد قطعا برخورد قطعی و جدی قانونی در درستور کار دستگاه قضایی استان است.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح