کد خبر : 155638
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 11:10
-

تشکیل ۱۱۰۰ پرونده تخلف در نوروز ۹۸

تشکیل ۱۱۰۰ پرونده تخلف در نوروز ۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ تاکنون، ۱۱۰۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین

تشکیل 1100 پرونده تخلف در نوروز 98
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ تاکنون، ۱۱۰۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: این تعداد پرونده طی بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان قزوین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی به برگزاری مستمر گشت‌های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این طرح بیش از ۷۸ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به‌منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی واحدها در سطح استان برگزارشده است.

نبیل تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۹۸ تاکنون تعداد ۸۹۴ گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ به‌صورت تلفنی، حضوری و ثبت در سامانه دریافت شد که پیگیری و بررسی تمامی شکایت‌های واصله توسط تیم‌های بازرسی سازمان صمت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه‌کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ این سازمان در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ از تاریخ یکم بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری در سطح استان ادامه داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح