کد خبر : 180155
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 14:59
-

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

ایسنا/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است. حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

ایسنا/تهران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان قرچک بیان کرد: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی نیز اخیرا ابلاغ و اجرایی شده و گام مناسب و مهمی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران یا اجرا شده و یا در مراحل اجراست و آن بخشی که موانع خاصی سرراهشان قرار دارد، به سرعت رفع می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: امروز در شهرستان قرچک هم مروری بر مصوبات قبلی داشتیم و هم پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای ستاد دریافت شد که مورد توجه جدی قرارخواهد گرفت.

وی یادآور شد: سند کل شهرک صنعتی قرچک صادر نشده که مراحل پایانی خود را طی می‌کند، ضمن اینکه مشکلات هشت واحد صنعتی واقع در این شهرک نیز بررسی و تصمیم‌گیری شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح