کد خبر : 181850
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:08
-

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

ایسنا/اصفهان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: توجه به زیرساخت‌ها، مباحث عمومی و تخصصی، استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل انسانی و امکانات فضایی موجود در استان، در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد. علیرضا قاری قرآن امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد:

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

ایسنا/اصفهان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: توجه به زیرساخت‌ها، مباحث عمومی و تخصصی، استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل انسانی و امکانات فضایی موجود در استان، در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد.

علیرضا قاری قرآن امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: در هر ارگانی زیرساخت ها حرف اول را می زند، بنابراین تلاش می کنیم با توسعه و تقویت زیرساخت های بدمینتون استان اصفهان و تدوین برنامه هایی برای بخش های عمومی و تخصصی در مسیر رشد و توسعه بدمینتون گام های مؤثری برداریم.

وی افزود: با توجه به فضاهای خوبی که بسیاری از ارگان ها از جمله شهرداری ها و آموزش و پرورش دارند و همچنین، با هم افزایی و همسویی آنها، می توانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

توجه به ظرفیت بانوان و شهرستانها

به گزارش ایسنا، در ادامه، نرگس قدوسی، معاون ورزش بانوان استان اصفهان نیز گفت: استان اصفهان همواره بانوان قهرمان در رده های مختلف سنی داشته و امیدواریم ریاست جدید هیئت، با توجه به پتانسیل بانوان در بخش های داوری، مربیگری و همچنین قهرمانی و استعدادیابی، زمینه رشد و قدرت نمایی آنها را فراهم کند.

وی افزود: شهرستان های استان نیز از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند که با توجه به این ظرفیت ها و با برنامه ریزی، می توان این توان بالقوه را بالفعل کرد تا استان و کشور از آنها استفاده کنند و شاهد بروز استعدادهای جدیدی از بدمینتون استان در تیم های ملی باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح