کد خبر : 99473
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 21:55
-

توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده و همچنین خرید و تهیه مایحتاج زندگی افراد سالمند و بی بضاعت و بیمار که توان خروج از منزل را ندارند توسط گروه های جهادی در حال انجام است. حجت الاسلام والمسلمین نصیرنژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به

توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده و همچنین خرید و تهیه مایحتاج زندگی افراد سالمند و بی بضاعت و بیمار که توان خروج از منزل را ندارند توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین نصیرنژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقداماتی که پایگاه های مقاومت در خصوص مقابله، کنترل و پیشگیری ویروس کرونا انجام داده اند اظهار کرد: قرارگاه پدافند زیست محیطی محله محور در پایگاه های برادر و خواهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش، پیشگیری و شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا از طریق پایگاه ها در حال انجام است بیان کرد: هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده و همچنین خرید و تهیه مایحتاج زندگی افراد سالمند و بی بضاعت و بیمار که توان خروج از منزل را ندارند توسط گروه های جهادی در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به مورد استفاده قرار دادن سیستم صوتی مساجد و خودروهای بلندگو دار جهت اعلام اینکه مردم فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند گفت: قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و برپایی ایستگاه صلواتی ضدعفونی کردن خودروها و معابر انجام شده است.

نصیری نژاد با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضای کتابخوانی و مسابقات مجازی هستیم تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای کتابخانه مسابقات مجازی از ظرفیت کارگروه‌های مجازی پایگاه ها همراه با اهدای جوایز استفاده می کنیم.

وی با اذعان به اینکه افراد گرانفروش و محتکرین شناسایی می‌شوند، گفت: خیرین و معتمدین جهت پیشبرد اهداف شناسایی و پای کار آورده می شوند همچنین بر چرخه تولید تا توزیع ماسک، دستکش و مایع عفونی کننده نظارت می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح