توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کارگزار و تبلیغات محیطی
سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تبلیغات محیطی بازیهای خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس، خود عهدهدار اجرای تبلیغات محیطی بازیهایش خواهد بود. موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد. به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پس از حرف و حدیثهای مختلف درباره اینکه
سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تبلیغات محیطی بازیهای خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس، خود عهدهدار اجرای تبلیغات محیطی بازیهایش خواهد بود. موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پس از حرف و حدیثهای مختلف درباره اینکه سازمان لیگ فوتبال، حق تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر را به کارگزار باشگاه استقلال خواهد سپرد یا تمام باشگاهها از جمله پرسپولیس به صورت جداگانه از این حق برخوردار خواهند شد، مصطفی لشگری، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای صدری از مدتها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنیها و مذاکرات مختلفی با مسئولان امر انجام شد.
او ادامه داد: این رویکرد مورد توجه باشگاههای مختلف کشور بوده و خوشبختانه این تلاشها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشست و از این پس تبلیغات محیطی بازیهای خانگی پرسپولیس به خود باشگاه واگذار شد. سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازیهای خانگی خود دارای این حق است.
منبع: ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰