کد خبر : 192041
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:42
-

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف همراه با مه موضعی، محورهای سلطانیه – خدابنده – همدان و ابهر – خدابنده را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف همراه با مه موضعی، محورهای سلطانیه – خدابنده – همدان و ابهر – خدابنده را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح جاده شده است و رانندگان برای تردد باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی از بارش برف و باران در محور زنجان – بیجار خبر داد و گفت: علاوه بر این، مه موضعی نیز در این محور مشاهده می‌شود که دید افقی را کاهش داده و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ادامه داد: آزادراه و ترانزیت زنجان – قزوین نیز بارانی و لغزنده است، با این حال تردد به حالت عادی و روان جریان دارد و از مسافران تقاضا داریم جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه راه‌های اصلی و فرعی باز هستند، عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی توصیه می‌شود هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و افرادی که سفر آن‌ها ضروری است، تجیهزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

محمدی در مورد ترددهای ثبت شده در ۱۰ ماهه امسال نیز تصریح کرد: طی این مدت ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه از استان عبور کردند، در حالی ‌که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو ثبت شده که کاهش ۱۶.۵ درصدی ترددها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح