حرکت کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان به سمت خدمات الکترونیکی
ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برونسپاری، واگذاری و ارائه الکترونیکی خدمات از اولویتهای این نهاد در سالجاری است. هدایت صفری در گفتوگو با ایسنا، الکترونیکی شدن خدمات را، کمک به چابکی و چالاکی این نهاد عنوان کرد و گفت: موضوع تحول و استفاده از روشهای نوین یکی از موضوعات مهم هر
ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برونسپاری، واگذاری و ارائه الکترونیکی خدمات از اولویتهای این نهاد در سالجاری است.
هدایت صفری در گفتوگو با ایسنا، الکترونیکی شدن خدمات را، کمک به چابکی و چالاکی این نهاد عنوان کرد و گفت: موضوع تحول و استفاده از روشهای نوین یکی از موضوعات مهم هر سازمان است و کمیته امداد نیز در راستای تحقق برنامه ششم توسعه گذر از روشهای سنتی به روشهای نوین را در دستور کار خود قرار داده و در سال جهش تولید با خلق فرصتهای شغلی نقش خود را در توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات ایفا میکند.
وی با تاکید بر سرعتبخشی به ارائه خدمات الکترونیکی و ترغیب و تشویق مددجویان تحت حمایت به خدمات غیرحضوری، افزود: با بسترسازی انجام شده ۳۶ خدمت مورد نیاز مددجویان تحت حمایت با هدف کاهش بار مراجعات به دفاتر کمیته امداد و تسریع در روند خدمترسانی به ولینعمتان این نهاد بهصورت الکترونیکی ارائه میشود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات منجر به شکلگیری امداد الکترونیک میشود، تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم مشکلات الکترونیکی شدن خدمات را تسهیل و رفع کنیم، راحتتر به مقوله امداد الکترونیک دست مییابیم؛ چراکه الکترونیکی شدن خدمات امداد ساختارگرا، غیریکپارچه، غیرمنعطف و فرآیندمحور است؛ در حالی که امداد الکترونیک یکپارچه، منعطف و نیازمندمحور خواهد بود.
صفری واگذاری، برونسپاری و استفاده از روشهای نوین الکترونیکی را از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: همافزایی بین صف و ستاد نتیجه یک سلسله اقدامات است و همه باید با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده و با ایجاد ظرفیت از تصدیگری امداد کم و به امور حاکمیتی پرداخته و با آموزش نیروی انسانی و بهسازی به الکترونیکی شدن خدمات امداد و در نهایت به ایجاد امداد الکترونیک کمک کنیم.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور کاهش حجم مراجعات و حفظ سلامت کارکنان و جامعه هدف ارائه خدمات بهصورت الکترونیکی انجام میشود، افزود: مددجویان میتوانند با مراجعه به سامانه ثبت اینترنتی در خواست مددجویان به نشانی www.e.emdad.ir درخواستهای مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواستها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان خواهد رسید.
صفری از راهاندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورتی که امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و … خدمات آنلاین در دسترس نباشد، میتوانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواستها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰