کد خبر : 186396
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 18:26
-

حمایت مالی از شاغلان حوزه صنایع دستی

حمایت مالی از شاغلان حوزه صنایع دستی

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون از فعالسازی چهار خوشه کسب و کار به مناسبت دهه فجر خبر داد و حمایت مالی از کارگاههای تولیدی صنایع دستی و شاغلان این بخش را خواستار شد. خاطره استاد رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعال شدن دو خوشه مهم شبکه تجارت و تعاون در ایام

حمایت مالی از شاغلان حوزه صنایع دستی

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون از فعالسازی چهار خوشه کسب و کار به مناسبت دهه فجر خبر داد و حمایت مالی از کارگاههای تولیدی صنایع دستی و شاغلان این بخش را خواستار شد.

خاطره استاد رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعال شدن دو خوشه مهم شبکه تجارت و تعاون در ایام دهه فجر، اظهار کرد: شبکه تعاون و تجارت به عنوان بازوی اجرایی کمیسیون بانوان اتاق تعاون، پنج خوشه کسب و کار مجزا را تعریف کرده که رشته های صنایع دستی و گردشگری، خدمات درمان،  توان بخشی و سلامت خانواده، مشاغل خانگی و تولیدات کشاورزی روستایی، مسکن و شهرسازی و آموزش و تحقیقات را شامل می شود.

وی ادامه داد: از ۲۸ آبان سال گذشته و همزمان با دیدار فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری، ثبت و تشکیل و راه اندازی رسمی شبکه تعاون و تجارت در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه طی روزهای اخیر و در ایام مبارک دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرده است. اهداف عمده شبکه تعاون و تجارت،  شناسایی و ساماندهی تولیدات کالا و خدمات و دانش فنی تعاونی ها با اولویت بانوان در سطح کشور و بررسی مشکلات و موانع عدم حضور توانمند بانوان تعاونگر در عرصه تجارت ملی و فرا ملی است.

به گفته استاد رضایی، کمیسیون بانوان در فاز اول به فعالسازی خوشه های کسب و کار صنایع دستی و گردشگری، مشاغل خانگی و تولیدات کشاورزی اقدام کرده است.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون در عین حال از افتتاح نخستین نمایشگاه و فروشگاه ملی صنایع دستی و مشاغل خانگی خبر داد و حمایت مالی از کارگاههای تولیدی صنایع دستی و شاغلان و فعالان این حوزه را خواستار شد.

به گفته وی با شیوع کرونا درآمد بسیاری از تعاونی های صنایع دستی و فعالان حوزه گردشگری و بوم گردی به شدت کاهش پیدا کرد و بازار صنایع دستی نیز همچون بازارهای دیگر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران گفت: به منظور کاهش ضرر و زیان فعالان و تعاونگران این بخش فروش اینترنتی را در دستور کار قرار دادیم که فعالیت خود را در بستر شبکه های اجتماعی دنبال کنند و پیش بینی تخفیف برای خرید محصولات و صنایع دستی از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت حمایت از فعالان و تعاونی های گردشگری و صنایع دستی بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح