کد خبر : 137697
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 21:22
-

خسارت ۶ میلیاردی تأسیسات آبرسانی روستایی اسدآباد

خسارت ۶ میلیاردی تأسیسات آبرسانی روستایی اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: شدت بارش برف و باران سیل اخیر افزون بر ۶ میلیارد ریال به تأسیسات آبرسانی روستایی اسدآباد خسارت وارد کرد. احد احدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارشهای سال اخیر که در ۲۲ سال گذشته بی سابقه بوده، منابع آبهای سطحی، چشمه ها

خسارت 6 میلیاردی تأسیسات آبرسانی روستایی اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: شدت بارش برف و باران سیل اخیر افزون بر ۶ میلیارد ریال به تأسیسات آبرسانی روستایی اسدآباد خسارت وارد کرد.

احد احدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارشهای سال اخیر که در ۲۲ سال گذشته بی سابقه بوده، منابع آبهای سطحی، چشمه ها و قنوات سیراب شد اما متأسفانه در برخی از مناطق و روستاها به علت آبگرفتگی و شدت بارشها خسارت‌هایی به تأسیسات آبرسانی روستاها وارد شد.

وی تخریب راه دسترسی، آبگرفتگی و تخریب چشمه ها و خطوط انتقال، اختلال و سوختن تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی سیستم پمپاژ، تخریب حوضچه ها و آسیب به موتورخانه را از جمله خسارات وارده به تأسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان برشمرد و افزود: بر اساس برآورد اولیه سیل اخیر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلبون ریال خسارت به تأسیسات آبرسانی روستایی شهرستان وارد کرده است.

احدی خاطرنشان کرد: طی ایام نوروز و سیل اخیر با همت شبانه روزی کارکنان و اکیپ های حوادث، آب شرب هیچ روستایی بیش از ۱۲ ساعت قطع نبود و به سرعت نسبت به رفع حوادث و راه‌اندازی سیستم آبرسانی اقدام شد و بخشی از قطعی محدود به وجود آمده در ایام سیل به علت قطعی یا نوسانات برقی بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود پراکندگی و تنوع، تأسیسات آبرسانی روستاهای اسدآباد دچار خسارتها و آسیب های چشمگیری نبوده است، یادآورشد: غلاف کردن لوله ها، سنگ چینی، بهسازی چشمه ها و حوضچه ها و چاه ها و عایق کاری موتورخانه ها در سال گذشته را می توان از دلایل اصلی تدابیر اتخاذ شده سال گذشته عنوان کرد که نقش موثری در کاهش خسارت ها به تاسیسات آبرسانی شهرستان داشته است.

احدی اضافه کرد: هدف این امور رضایتمندی حداکثری مردم شریف روستاها با امکانات و اعتبارات و بضاعت و منابع انسانی موجود بوده و در سال ۹۸ سعی در رفع آسیب ها و بهبود عملکرد این امور خواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح