کد خبر : 104135
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 20:21
-

دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد

دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد. احمد محرم‌زاده نماینده‌ی مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، افتتاح دانشکده پرستاری اهر را گامی مهم و عملی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و ایجاد دانشگاه علوم

دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دانشکده پرستاری شهرستان اهر افتتاح شد.

احمد محرم‌زاده نماینده‌ی مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، افتتاح دانشکده پرستاری اهر را گامی مهم و عملی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان مطرح کرد.

وی گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اهر یکی از خواسته‌های به حق مردم منطقه بوده و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیرساخت‌های لازم و حمایت مسئولان استانی و کشوری این امر را نیز محقق سازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به عنوان مرکز ارسباران معین شهرهای خداآفرین، کلیبر، ورزقان و هوراند است، گفت: در ایام کرونا بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی این منطقه پذیرای بیماران زیادی از شهرها بود که بر این اساس نیازمندیم تا مسئولان استانی و کشوری نسبت به ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی این شهرستان اقدامات لازم انجام دهند.

محرم‌زاده در ادامه ضمن تاکید به توجه ویژه مسئولان و مدیران استانی و کشوری در ایجاد زیرساخت‌ها و تقویت مراکز آموزشی و درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزود: امیدواری در آینده نزدیک علاوه بر ارتقاء دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی شاهد احداث بیمارستان دوم در این شهرستان نیز باشیم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در کنکور امسال ۲۱ دانشجو در دانشکده پرستاری شهرستان اهر پذیرش شدند و اکنون نیز در حال تحصیل هستند که امیدواریم در سال‌های آتی شاهد افزایش دانشجویان و ارتقاء این دانشکده به دانشگاه باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح