کد خبر : 159614
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 16:45
-

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد

ایسنا/یزد «سید ابوالفضل وکیلی» طی مراسمی در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی و از خدمات «سید جمال سجادی پور» در این سمت تقدیر شد. «محمدرضا قدسی» مدیر کل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، با بیان شرایط سخت اقتصادی در دوران

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد

ایسنا/یزد «سید ابوالفضل وکیلی» طی مراسمی در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی و از خدمات «سید جمال سجادی پور» در این سمت تقدیر شد.

«محمدرضا قدسی» مدیر کل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، با بیان شرایط سخت اقتصادی در دوران تحریمهای ظالمانه و به ویژه مسائل مبتلا به بخش کشاورزی در این وضعیت بحرانی، از استان یزد به عنوان یکی از استانهای پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی یاد کرد و افزود : انتظار ما از رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان این است که با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط بیشتری برقرارکرده و در موضوعاتی چون تولید بذرهای گلخانه ای و اجرای شیوه های نوین در بخش های تولیدی و کشاورزی ورود پیدا کنند.

«سید مسعود عظیمی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد هم با اشاره به اهمیت نقش و وظایف گسترده بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه و حساسیت های موجود در این عرصه ، لازمه کار در این مجموعه را وجود روحیه جهادی ، ایثارگری و دلسوزی دانست و افزود: خوشبختانه با وجود تمام محدودیتهای آبی و اقلیمی، استان یزد با بهره مندی از کارشناسان خبره و تولیدکنندگان توانمند و کاری، در عرصه‌های تولیدی و کشاورزی توانسته است به توفیقات چشمگیری دست یابد.

حجت الاسلام «سید محمد موسوی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان نیز با بیان این که مدیریت یک مسئولیت است و شغل نیست، اظهار کرد: هرکسی که آمده تا زمانی که توان، پویایی، شادابی و تقاضا، وجود داشته کار را دنبال کرده و هر روزی که این مسئولیت را زمین بگذارد، باید شاکر خدا باشد و برای مدیر بعدی آرزوی توفیق داشته باشد.

«سید جمال سجادی پور» رئیس قبلی این سازمان و مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور ضمن بیان اقدامات و دستاوردهای دوران خدمت خود در سازمان جهاد کشاورزی، فرصت خدمت به جامعه روستایی را نعمتی ارزشمند دانست که می‌بایست از آن به بهترین وجه در مسیر تولید و امنیت غذایی استفاده کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان یزد، «سید ابوالفضل وکیلی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی کشور و استان، خواستار مساعدت و همراهی همه بخش‌های مرتبط با عرصه کشاورزی جهت ایفای این مسئولیت و ارتقای بیش از پیش بخش مظلوم کشاورزی و تحقق اهداف مدنظر متولیان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در این عرصه شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح