کد خبر : 168304
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 21:40
-

راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری «ماه» در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری «ماه» در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از راه اندازی مرکز آفرینش های هنری “ماه” در این دانشگاه خبر داد. محسن حاج کاظمیان با بیان ارزش هنر اظهار کرد: برای ما در دانشگاه معارف قرآن و عترت هنر از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است. وی افزود: با توجه به ارزش هنر، بر آن شدیم

راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری «ماه» در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از راه اندازی مرکز آفرینش های هنری “ماه” در این دانشگاه خبر داد.

محسن حاج کاظمیان با بیان ارزش هنر اظهار کرد: برای ما در دانشگاه معارف قرآن و عترت هنر از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به ارزش هنر، بر آن شدیم تا مکانی را در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) با نام مرکز آفرینش های هنری راه اندازی کنیم.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در مورد هدف از ایجاد مرکز آفرینش های هنری، گفت: هنر زیبایی است و می توان با زبان هنر مفاهیم قرآنی و دینی را به بهترین نحو به افراد ارائه داد.  هم اکنون بیشتر آثار تولید شده در این مرکز آیات قرآنی است که با قلم توانای استاد فرزام زالی نگاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف دیگر از راه اندازی این مرکز تربیت دانشجویانی هنرمند است،  به گونه ای که با حضور در این مرکز بتوانند هنر مورد علاقه خود را نیز در کنار رشته تحصیلی فرا گیرند.

حاج کاظمیان تصریح کرد: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) بسیار مشتاق است تا هنرمندان اصفهانی از فضای هنری این مرکز استفاده کنند. کارگاه ها و ورک شاپ های زیادی در نظر داریم تا در این مرکز برگزار کنیم.

وی با اشاره به نوع آثاری که در مرکز موجود است، تاکید کرد: در حال حاضر مرکز آفرینش های هنری دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) با آثار نفیس خوشنویسی زینت داده شده و در تلاشیم با همت دانشجویان هنرمند دانشگاه این مرکز بستری برای تولید و عرضه تمامی هنرهای تجسمی فراهم شود تا بتوانیم با این نحو به بیان مفاهیم اصیل قرآنی بپردازیم.

حاج کاظمیان یادآور شد: همه روزه در ساعات اداری امکان بازدید از این مرکز برای علاقه مندان وجود دارد. همچنین این بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)، وی در آخر نوید برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای هنرمندان حضوریافته در مرکز آفرینش های هنری را داد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح