کد خبر : 89911
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 1:49
-

رشد بیش از ۹ درصدی حمل کالاهای اساسی از گیلان

رشد بیش از ۹ درصدی حمل کالاهای اساسی از گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۹.۹ درصدی سفر کالای اساسی از استان خبر داد و بیان کرد: همچنین در تناژ کالاهای اساسی ۹.۴ درصد رشد داشتیم. فریرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل کالا از استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: در سه

رشد بیش از ۹ درصدی حمل کالاهای اساسی از گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۹.۹ درصدی سفر کالای اساسی از استان خبر داد و بیان کرد: همچنین در تناژ کالاهای اساسی ۹.۴ درصد رشد داشتیم.

فریرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل کالا از استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۷۳ هزار و ۸۳۴ سفر با تناژ دو میلیون و ۵۹۷ هزار و ۵۶۷ تن از استان جابجا شده است.

وی از افزایش شش درصدی در تعداد سفر و افزایش چهار درصدی در میزان تناژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تنها در خردادماه امسال ۶۰ هزار و ۴۱۸ سفر با تناژ ۸۸۲ هزار و ۹۳۵ تن داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۳۴۸ بارنامه از استان داشتیم، خاطرنشان کرد: وزن کالاهای اساسی حمل شده از استان ۳۰۵ هزار و ۵۸۹ تن بوده است.

مرادی، از افزایش ۹.۹ درصدی سفر کالای اساسی از استان خبر داد و بیان کرد: همچنین در تناژ کالاهای اساسی ۹.۴ درصد رشد داشتیم.

وی با بیان اینکه کالاهای مذکور توسط ۱۶۱ شرکت و موسسه حمل کالا جابجا شده است، گفت: ناوگان حمل و نقل کالا در استان گیلان متشکل از ۵۶۸۸ دستگاه کامیون و ۸۸۰۶ راننده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، حمل کالاهای اساسی مردم را یکی از اولویت های این اداره کل دانست و یادآور شد: تنها در خردادماه امسال بالغ بر ۹۰۰۰ تن کالای اساسی نیز از بندر امام خمینی(ره) به استان گیلان حمل شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح