کد خبر : 156278
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 16:45
-

رفت و برگشت برف و باران به گیلان/ کاهش ۳ تا ۶ درجه دما از فردا

رفت و برگشت برف و باران به گیلان/ کاهش ۳ تا ۶ درجه دما از فردا

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود، گفت: از فردا بعد از ظهر تا سه شنبه بعد از ظهر بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط موقتا شدید پیش بینی می شود. محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری

رفت و برگشت برف و باران به گیلان/ کاهش ۳ تا ۶ درجه دما از فردا

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود، گفت: از فردا بعد از ظهر تا سه شنبه بعد از ظهر بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط موقتا شدید پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: براساس نقشه های پیش بینی امروز، طی یکشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما بر استان حاکم است.

وی در حال حاضر لوشان با ۲۲ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۶.۶ درجه سلسیوس را به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان دانست و افزود: به تدریج از فردا با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه، بارندگی و وزش باد و کاهش دما تا سه شنبه در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود، گفت: از فردا بعد از ظهر تا سه شنبه بعد از ظهر بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط موقتا شدید پیش بینی می شود.

دادرس از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دما طی دو روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور موقت از سه شنبه عصر و شب تا چهارشنبه بعد از ظهر کاهش ناپایداری و قطع بارش را خواهیم داشت، اما مجددا از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی و سرد دیگری به منطقه نفوذ خواهد کرد.

وی یادآور شد: سامانه سرد آخر هفته طی پنجشنبه تا روز جمعه بارندگی و وزش باد در جلگه و در ارتفاعات بارش برف را با خود به همراه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح