کد خبر : 8045
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 14:57
-

روز جهانی‌جهانگردی فرصتی مناسب برای معرفی هورامان است

روز جهانی‌جهانگردی فرصتی مناسب برای معرفی هورامان است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان برگزاری مراسم روز جهانی‌جهانگردی در شهر هورمان‌تخت را فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر این منطقه برشمرد.  آرمان وطن‌دوست روز یک‌شنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در جلسه‌ای با حضور مسئولین شهرستان سروآباد گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت روز جهانی‌جهانگردی در شهر هورمان‌تخت باید با

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان برگزاری مراسم روز جهانی‌جهانگردی در شهر هورمان‌تخت را فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر این منطقه برشمرد.

 آرمان وطن‌دوست روز یک‌شنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در جلسه‌ای با حضور مسئولین شهرستان سروآباد گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت روز جهانی‌جهانگردی در شهر هورمان‌تخت باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری تمامی ارگان‌های ذی‌ربط در این شهرستان باشد.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: «با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۸ مهرماه مراسمی ویژه در شهر هورمان‌تخت به مناسبت روز جهانی‌جهانگردی در این شهر برگزار خواهد شد که لازم است در راستای معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این منطقه باشد.
او فرهنگ‌غنی، معماری‌سنتی، محصولات‌کشاورزی و آب‌وهوای این منطقه را از جمله توانمندی‌های هورامان برشمرد و عنوان کرد: «تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم برای مراسم روز جهانی‌جهانگردی در هورامان از طریق فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و صداوسیمای مرکز استان باید انجام شود و اجرای این تبلیغات در دست اقدام است.
وطن‌دوست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری فرمانداری شهرستان سروآباد، بخشداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: «امید است با برگزاری مناسب این مراسم در سال جاری شاهد تبدیل به یک رویداد مستمر و برگزاری آن در سال‌های آتی نیز باشیم و زمینه‌ساز حضور بیش از پیش گردشگران در هورامان شود.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان با تشریح برنامه‌های در دست اقدام برای برگزاری بهتر مراسم اظهار داشت: سازمان جهانی‌جهانگردی، روز جهانی‌جهانگردی ۲۰۲۱ را به‌عنوان روزی برای تمرکز بر گردشگری به منظور «رشد فراگیر» تعیین کرده و این شعار فرصتی است تا به اطلاعاتی فراتر از آمار گردشگری نگاه شود، از همین طریق از تمامی مشاغل و افراد مختلف دعوت می‌شود تا با ارائه امکانات و توانایی منحصربه‌فرد خود در زمینه گردشگری در این روز حضور فعال داشته باشند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح