کد خبر : 113445
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 21:06
-

منع دریافت پول نقد در نانوایی‌های رزن

منع دریافت پول نقد در نانوایی‌های رزن

ایسنا/همدان مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن اعلام کرد: نانوایی های شهرستان رزن از روز گذشته -شنبه ۱۶ فروردین ماه- از دریافت پول نقد منع شدند. محمد سهیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از صنوفی که تابع مقررات ستاد شهرستان بوده اند و بیش از ۹۸ درصد رعایت کرده اند، تشکر می

منع دریافت پول نقد در نانوایی‌های رزن

ایسنا/همدان مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن اعلام کرد: نانوایی های شهرستان رزن از روز گذشته -شنبه ۱۶ فروردین ماه- از دریافت پول نقد منع شدند.

محمد سهیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از صنوفی که تابع مقررات ستاد شهرستان بوده اند و بیش از ۹۸ درصد رعایت کرده اند، تشکر می کنم، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد هماهنگی، کنترل و مقابله با کروناویروس واحدهای صنفی منتخب تا ۲۰ فروردین ماه کماکان بسته است و در صورت عدم رعایت قانون واحد متخلف پلمب خواهند شد .

سهیلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح تعداد ۲۵ واحد صنفی به علت تخلفات و عدم رعایت قوانین ستاد پلمب شده اند و بازرسی ها و گشت های مشترک با شدت و جدیت دنبال و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: به کارگرانی که در واحدهای صنفی کار می کردند و بیکار شده اند، بیمه بیکاری تعلق خواهد گرفت و درصورت ابلاغ دستورالعمل حمایتی دولت از صنوف حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با اشاره به تولید فراوان مرغ بیان کرد: کاهش جوجه ریزی با توجه به وضعیت موجود باید مورد بررسی قرار گیرد تا در ماه ها و روزهای آینده مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه میوه تنظیم بازار همچنان با قیمت ۴۵۰۰ تومان پرتقال و ۵۰۰۰ تومان سیب موجود است و عرضه می شود، خاطرنشان کرد: در صورت درخواست و هماهنگی با اتحادیه تعاون روستایی میوه به درب فروشگاه های میوه فروشی و حتی در صورت درخواست بیشتر به درب منازل ارسال می شود.

سهیلی با بیان اینکه نانوایی ها از روز گذشته از دریافت پول نقد منع شدند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد ۳۹۰ مورد بازرسی در قالب اکیپ مشترک نظارت و بازرسی انجام شده که ارزش پروندهای ارسالی به شعبه تعزیرات ۱۷ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه کمبود کالایی گزارش نشده و توزیع اقلام تنظیم بازار نیز با معرفی مباشرین برای دریافت اقلام ضروری همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: برای خروج سرمایه گذاران و تجارت و صاحبان کسب و کار از استان در صورت نیاز برگه تردد خروج از طرف دستگاه های شهرستان صادر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح