کد خبر : 142121
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 15:37
-

مونسان: توجه جوانان به معماری ایرانی – اسلامی بازگشته است

مونسان: توجه جوانان به معماری ایرانی – اسلامی بازگشته است

ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی به معماری ایرانی – اسلامی بازگشته است. علی اصغر مونسان امروز در آیین متمرکز افتتاح ۳۲۰ پروژه میراث فرهنگی کشور که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جریان مرمت بناهای تاریخی

مونسان: توجه جوانان به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است

ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی به معماری ایرانی – اسلامی بازگشته است.

علی اصغر مونسان امروز در آیین متمرکز افتتاح ۳۲۰ پروژه میراث فرهنگی کشور که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جریان مرمت بناهای تاریخی در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و جوانان کشور با سرمایه‌ گذاری خرد و کلان به مرمت بناهای تاریخی ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه مرمت بناهای تاریخی با سرمایه‌گذاری مردمی و حمایت دولت انجام می‌گیرد، افزود: با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی، به معماری ایرانی – اسلامی بازگشته و در واقع با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: بسیاری از بناهای تاریخی ما بعد از مرمت تبدیل به اقامتگاه های گردشگر پذیر شده است.

مونسان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه جدی به گردشگری شده است، گفت: در این وزارتخانه صرفا به گردشگری فرهنگی و تاریخی توجه نشده و تنوع زیادی در گردشگری ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از مزرعه های کشاورزی استان گلستان، بستر گردشگری کشاورزی فراهم شده و این محل تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این استان شده است.

مونسان بیان کرد: امروز در گلستان با افتتاح ۱۲ پروژه در بخش گردشگری، ۵۸۰۰ تخت اقامتی به ظرفیت این استان افزود می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: گلستان می‌تواند تبدیل به قطب گردشگری طبیعی، طبیعت گردی و گردشگری کشاورزی شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح