کد خبر : 25273
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 16:14
-

نعیم قاسم: حزب‌الله تسلیم دیکته‌های هیچ طرفی نمی‌شود

نعیم قاسم: حزب‌الله تسلیم دیکته‌های هیچ طرفی نمی‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر حق مقاومت در استفاده از تمامی ابزارها و راهکارهای قانونی برای حمایت از کشور و ملت لبنان و نیز مقابله با محاصره آمریکا گفت: حزب‌الله دیکته‌های هیچ طرفی را هرگز قبول نخواهد کرد چرا که هدفش آزادی، استقلال و آزادسازی است.  به نقل از سایت العهد، شیخ نعیم

نعیم قاسم: حزب‌الله تسلیم دیکته‌های هیچ طرفی نمی‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر حق مقاومت در استفاده از تمامی ابزارها و راهکارهای قانونی برای حمایت از کشور و ملت لبنان و نیز مقابله با محاصره آمریکا گفت: حزب‌الله دیکته‌های هیچ طرفی را هرگز قبول نخواهد کرد چرا که هدفش آزادی، استقلال و آزادسازی است.

 به نقل از سایت العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با جمعیت علمای مسلمان لبنان اظهار کرد: ما اجازه نمی‌دهیم کسی به ما تعرض کند بدون اینکه به این تعرض پاسخ دهیم، ما تنها قوی و آماده بودن برای تمامی چالش‌ها در تمامی سطوح را قبول داریم و هرگز تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه را قبول نخواهیم کرد و به مقاومت در برابر این رژیم اشغالگر ادامه خواهیم داد.

نعیم قاسم در ادامه از کابینه جدید لبنان خواست از آمریکایی‌ها بخواهد همانند اقدام عراق و اردن در مورد روابطشان با سوریه، محاصره را لغو کنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: بگذارید به آنها بگوییم می‌خواهیم آنها را از خواب بیدار کنیم و برای آنها و ما بهتر است به شیوه‌ای متفاوت عمل کنیم.

او در ادامه گفت: سوریه شریان اقتصادی لبنان است و تا زمانی که مشکل اقتصادی سوریه و همراه با آن مشکل آوارگی حل نشود، لبنان نمی‌تواند با تمامی پروژه‌هایی که پیش رو دارد، مشکل خود را حل کند.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه حزب‌الله به برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ مقررش مشتاق است، گفت: برخی به این امید هستند که انتخابات به آنها ارقام و معادلاتی خواهد بخشید و به همین دلیل خواستار برگزاری آن هستند اما ما حامی برگزاری انتخابات هستیم زیرا آن را یک حق می‌دانیم و می‌خواهیم مردم کسانی را که خود می‌خواهند به نمایندگی انتخاب کنند.

او در پایان گفت: هر کسی که معتقد است این انتخابات یک چالش برای ما است به زودی برایش روشن خواهد شد که در واقع چالش و مشکلی برای خودش است و نتایج آن در آینده این موضوع را ثابت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح