تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:40
68 بازدید
کد خبر : 122224

پایگاه جاده‌ای زاغه و پیروز؛ آماده اسکان اضطراری مسافران ملایر

پایگاه جاده‌ای زاغه و پیروز؛ آماده اسکان اضطراری مسافران ملایر

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر گفت: با وجود بارش‌های زیاد، مشکل خاصی در سطح شهرستان ملایر وجود ندارد و همه نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حسن آبخو بعدازظهر سه شنبه ۶ فروردین ماه، در جلسه ستاد مدیریت بحران ملایر، افزود: ۵ راهدارخانه در شهرستان ملایر مستقر هستند که

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر گفت: با وجود بارش‌های زیاد، مشکل خاصی در سطح شهرستان ملایر وجود ندارد و همه نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حسن آبخو بعدازظهر سه شنبه ۶ فروردین ماه، در جلسه ستاد مدیریت بحران ملایر، افزود: ۵ راهدارخانه در شهرستان ملایر مستقر هستند که کار امدادرسانی به مسافران را در جاده‌ها انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه پایگاه جاده‌ای زاغه و پیروز به‌ عنوان پایگاه‌های اصلی جهت اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته ‌شده است، اظهارکرد: شهرداری های جوکار، ازندریان و زند آمادگی لازم را دارند تا در صورت نیاز برای اسکان اضطراری مسافران و یا کسانی که درراه مانده‌اند استفاده شود.

آبخو با اشاره به اینکه در شهر ملایر نیز مکان‌هایی برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته ‌شده تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده به عمل آید، بیان کرد: ۱۰ تیم سیلاب، ۲ تیم اسکان اضطراری و ۳ تیم نجات جاده‌ای، از نیروهای هلال ‌احمر و افراد آموزش ‌دیده آماده هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر نیز با بیان اینکه تمامی راه‌ها و مسیرهای اصلی شهرستان ر باز است، گفت: به دلیل ترافیک بالا و بارش برف در برخی محورها ممکن است تردد به کندی پیش رود.

حسین فارسی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز به‌ ویژه باتوجه به بارش‌های اخیر باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند، افزود: بارندگی‌ها در روزهای آینده نیز ادامه دارد اما با تلاش همه دستگاه‌های خدماتی تاکنون مشکل جدی در شهرستان ملایر وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در محور ملایر به همدان نیز به دلیل بارش برف تردد در برخی ساعات با زنجیر چرخ و با کندی صورت گرفت ولی  مسیری بسته نشده است، همچنین در چند روستای بخش سامن و زند که مسیر تردد آن بسته ‌شده بود، مأموران درحال فعالیت برای بازگشایی راه آن روستاها هستند و در بقیه روستاهای شهرستان ملایر نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون فرماندار ملایربا اشاره به اطلاع‌ رسانی‌های به‌ موقع جهت حضور در مکان‌های بی‌خطر، افزود: با توجه به حضور مسافران در شهرستان ملایر اطلاع‌ رسانی‌های لازم انجام گیرد تا در کنار سدها و در مسیر عبور رودخانه‌ ها قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته بی ‌سابقه بوده است، اظهارکرد: آب ‌گرفتگی در تعدادی از خیابان‌های شهر ملایر وجود داشته که توسط نیروهای شهرداری و آتش ‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان به‌ سرعت درحال رفع آب‌گرفتگی هستند.

فارسی همچنین یادآورشد: امروز نخستین مسافران نوروزی قطار کرمانشاه – ملایر به مقصد مشهد مقدس با ظرفیت ۴۴۵ نفر در ایستگاه راه آهن شهید ابراهیم خانی این شهر بدرقه شدند.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.