کد خبر : 137275
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 20:50
-

پشیمانی سرمایه‌گذاران در هزارتوی فسادزای استعلامات/ امید به تولید انبوه واکسن کرونا

پشیمانی سرمایه‌گذاران در هزارتوی فسادزای استعلامات/ امید به تولید انبوه واکسن کرونا

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به پشیمانی سرمایه‌گذاران در هزار توی گسترده و فسادزای اخذ استعلامات گفت: گستردگی اخذ استعلامات سرمایه‌گذاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی فسادآفرین است. علیرضا آشناگر در نشست شورای اداری استانداری سمنان اظهار کرد: گستردگی استعلامات فساد آفرین است و باید برای رفع این چالش با هدف جذب بخش خصوصی تلاش شود.

 پشیمانی سرمایه‌گذاران در هزارتوی فسادزای استعلامات/ امید به تولید انبوه واکسن کرونا

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به پشیمانی سرمایه‌گذاران در هزار توی گسترده و فسادزای اخذ استعلامات گفت: گستردگی اخذ استعلامات سرمایه‌گذاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی فسادآفرین است.

علیرضا آشناگر در نشست شورای اداری استانداری سمنان اظهار کرد: گستردگی استعلامات فساد آفرین است و باید برای رفع این چالش با هدف جذب بخش خصوصی تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در بعضی موارد شاهد هستیم تاخیر در استعلامات، سرمایه گذار را برای اجرای طرح‌های اقتصادی در کشور پشیمان می‌کند.

استاندار سمنان تصریح کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی برای انجام‌ امور لازمه کار دستگاه های اجرایی باشد و مدیران در کار توکل برخدا داشته و کارها فقط برای رضای خدا باشد.

عالی ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: یکی دیگر از مبانی وحدت آن است که محور تشخیص کار صحیح قانون است و مدیران قلمرو قانونی یکدیگر را به رسمیت بشناسند.

آشناگر اضافه کرد: اصل تفکیک‌ قوا را به رسمیت بشناسیم و فرمانداران باید با نمایندگان مجلس تعامل داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: فضا باید آرام باشد و در بسیاری از شهرستان های استان ارتباطات نمایندگان و فرمانداران خوب است اما گلایه مندی هایی وجود دارد که برای رفع این‌ دغدغه ها تلاش خواهیم کرد.

آشناگر اضافه کرد: خواهش من از نمایندگان مجلس، همراهی با مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی در بخش های عمرانی و اقتصادی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در انجام طرح های عمرانی و زیرساختی در استان سمنان قابل قبول است و ظرفیت های خوبی در استان سمنان برای اجرای طرح های توسعه ای فراهم است.

رئیس شورای اداری استان سمنان گفت: کمبود آب یکی از چالش های اساسی در توسعه استان سمنان است که با تلاش تمام مسئولان در سطح ملی و استانی امیدواریم انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد.

دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی طرف بمانند

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بی‌طرفانه و با در اختیار قردادن منابع و نیروی انسانی در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از نمادهای مشارکت دینی و ملی مردم است خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت خوبی است تا مردم دیدگاه های خود را در پای صندوق های رای بیان کنند و از همین رو حضور در انتخابات امر بسیار مهمی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مردم از نامزدهای دارای برنامه حمایت کنند و تمام مسئولان و جریان های سیاسی مردم را برای مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای تشویق کنند.

آشناگر اضافه کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ انتخاباتی با مشارکت وسیع و پر دامنه‌ای داشته باشیم و الزامات برای رقابتی شدن انتخابات را در اختیار فعالان اجتماعی و سیاسی قرار دهیم تا مردم آزادانه بتواند، برای تعیین حق سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

استاندار سمنان با بیان اینکه کار ما اجرای انتخابات است، تصریح کرد: ما هیچ‌ تکلیفی برای انتخاب فرد نداریم لذا دستگاه‌های اجرایی بی طرفانه در انتخابات مشارکت داشته و حتما باید مقید به قانون باشند.

وی اضافه کرد: مردم افراد صالح را انتخاب کنند و نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی نهایت مساعدت را برای حضور مردم برای نامزدی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انجام دهند.

ثبات در مهار کرونا در استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه سال ۹۹ سال بسیار سختی برای مردم بود و شیوع کرونا در جهان عالم گیر و در کشور ما فراگیر شد گفت: وضعیت مهار کرونا ویروس در استان سمنان با تلاش مردم ، ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس و کارکنان بهداشت و درمان باثبات است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود غافل‌گیری اولیه، اما مردم ، مدیران و مسئولان با تمام توان پای کار آمدند و برای مهار این ویروس منحوس در استان تلاش نمودند.
استاندار سمنان با بیان اینکه موج‌های سهمگین کرونا را کنترل کردیم ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه در روند مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به ثبات رسیدیم.
آشناگر با بیان اینکه روند شیوع و مرگ و میر کرونا در استان باثبات و کاهشی است، تصریح کرد: شهرستان‌های شاهرود و دامغان از نظر رنگ‌بندی کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که در صورت تداوم و استمرار این رنگبندی ؛ در ایام نوروز سفر به این شهرستان ها ممنوع است.
استاندار سمنان با بیان اینکه سه شهرستان سمنان ، گرمسار و مهدیشهر براساس رنگ بندی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، ادامه داد: شهرستان های میامی، سرخه و آرادان از نظر رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس آبی است.
آشناگر خاطرنشان کرد: با وجود جلوگیری از ورود دارو به کشور و کمبود منابع مالی اما روند مدیریت مقابله با کرونا ویروس در کشور خوب بوده است.
در تولید واکسن به تولید انبوه می رسیم
وی تصریح کرد: تلاش کادر درمانی و خدماتی استان سمنان قابل تحسین است و از تلاش های خیران، روحانیت معظم، سپاه، بسیج و گروه های جهادی که برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در تلاش بودند ، نهایت قدردانی را دارم.
وی ادامه داد: در تولید واکسن به تولید انبوه خواهیم رسید و سال آینده سال بسیار خوبی برای مقابله با کرونا ویروس خواهد بود.
استاندار سمنان با بیان اینکه افق‌های پیش رو برای مردم در سال آینده افق‌های روشنی است، گفت: سال آینده با تولید واکسن و کنترل بیماری برای مقابله با کرونا ویروس تلاش می شود.
استاندار سمنان گفت: دلایل وجود مشکلات در کشور مشخص است و این طور نیست که منابع وجود داشته باشد و به دلیل سوء مدیریت، دولت به مشکلات دامن بزند.
آشناگر اضافه کرد: فشارهای خارجی و تحریم و کمبود منابع از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی در جامعه است و در ارتباط با ارزاق عمومی هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم و انبارهای ذخیره راهبردی در حال تقویت است.
وی خاطرنشان کرد: کل مصرف روزانه گوشت مرغ در استان سمنان ۳۰ تا ۳۵ تن است و دیروز ۶۰ تن و امروز ۶۳.۵ تن گوشت مرغ در استان سمنان توزیع شده است.
وی ادامه داد: نظارت ها از کشتارگاه تا شبکه توزیع افزایش یابد و به هر میزانی که مردم‌ مصرف داشته باشند، اقلام غذایی در بازار توزیع خواهد شد.
استاندار سمنان افزود: باید در ارتباط با کمبود شکر هم تدابیری اندیشیده شود و میوه شب عید( سیب و پرتقال) را ذخیره کردیم و الان در سردخانه های ما کالاهای راهبردی ذخیره شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح