کد خبر : 86891
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 21:32
-

پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی قابل قبول نیست

پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی قابل قبول نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در استان، در حد انتظار و قابل قبول نیست، گفت: از مجموع ۴۰ هزار سهمیه استان در این طرح، ۶۰۰۰ واحد با ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که قابل قبول نیست. محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای مسکن

پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان شرقی قابل قبول نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در استان، در حد انتظار و قابل قبول نیست، گفت: از مجموع ۴۰ هزار سهمیه استان در این طرح، ۶۰۰۰ واحد با ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده که قابل قبول نیست.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای مسکن استان، با تاکید بر حل مشکلات مربوط به این طرح، گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن تعهداتی را به ویژه در شهر جدید سهند ایجاد کرده است که باید حل شود.

وی در خصوص مسائل و مشکلات شهر جدید سهند نیز گفت: در بحث مدیریت این شهر و زیرساخت‌های آن مشکل وجود دارد که باید به صورت اساسی راهکاری اندیشیده شود و تا زمانی که این مشکل برطرف نشده نخواهیم توانست اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهرهای جدید در شهرهایی که شهرداری تشکیل یافته و شورای شهر وجود دارد باید منحل شود؛ ولی شرکت عمران شهر جدید سهند تعهداتی ایجاد می‌کند تا ادامه فعالیت دهد.

پورمحمدی در خصوص فاز دو شهرک صدرا اندیشه نیز تاکید کرد: آب و برق این شهرک واگذار شده و برای تامین گاز آن نیز اداره کل راه و شهرسازی و شرکت پیمانکار با شرکت گاز همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به انجام معاملات سیمان در بورس کالا، گفت: ماهیت این کار، شفاف‌سازی و حذف واسطه‌ها بود که در عمل این اتفاق نیفتاده و مشکل حل نشده است.

وی افزود: در فصل کاری ساخت‌وساز قرار داریم و پروژه‌های متعدد استان نمی‌توانند سیمان مورد نیاز را تامین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: براساس گزارش‌های ارائه شده، اخذ کد بورسی یک ماه زمان می‌برد که باید تدابیر لازم انجام شود تا این کار در عرض سه تا پنج روز انجام شود.

وی اظهار کرد: باید مشخص شود متقاضی خرید سیمان از بورس برای استفاده خرید می‌کند یا برای فروش که متاسفانه راهکار قانونی برای این منظور اندیشیده نشده است.

وی اضافه کرد: باید پروژه‌های ملی و شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری که در استان فعال هستند در اولویت دریافت سیمان قرار گیرند و در صورت وجود سیمان مازاد به سایر استان‌ها صادر شود.

پورمحمدی تاکید کرد: شرکت برق نیز میزان مصرف برق سیمان صوفیان را بررسی و با توجه به اینکه در فصل ساختمانی قرار داریم محدودیت‌های برقی را برای این شرکت کاهش دهد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان، مدیران شرکت های برق و گاز و همچنین انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، انجمن پیمانکاران و بورس گزارش‌های خود را ارائه کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح