کد خبر : 26263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 22:20
-

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: در راستای احیای کارکردهای اجتماعی مساجد، «مهرواره اوج» برای حل مشکلات محلات در سطح شهر خرم‌دره اجرا می‌شود. حجت‌الاسلام فرشید ملکی با اشاره به فرصت فراهم شده خدمت‌رسانی به مردم در طرح «مهرواره اوج» برای روحانیون، گفت: مهرواره اوج گامی موثر در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم با

کارکردهای اجتماعی مساجد مغفول نماند

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: در راستای احیای کارکردهای اجتماعی مساجد، «مهرواره اوج» برای حل مشکلات محلات در سطح شهر خرم‌دره اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام فرشید ملکی با اشاره به فرصت فراهم شده خدمت‌رسانی به مردم در طرح «مهرواره اوج» برای روحانیون، گفت: مهرواره اوج گامی موثر در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم با محوریت مساجد است که در حال حاضر متولیان ۳۳ مسجد شهرستان در این راستا اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مهرواره اوج، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم شده و به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی نقش‌آفرینی خواهند کرد، ادامه داد: مهرواره اوج فرصت ویژه‌ای برای هم‌افزایی بین تشکل‌های دینی و ائمه جماعات است و نقش ائمه جماعات مساجد نیز در پیشبرد اهداف این طرح اهمیت زیادی دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه ائمه جماعات با ایجاد همدلی و وحدت می‌توانند در محله‌های خدمت خود بسیاری از مسائل و مشکلات مردم را مرتفع کنند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان، طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج، ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، متذکر شد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات، از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

ملکی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مهرواره اوج، روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان خرم‌دره مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک‌رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح