کد خبر : 75366
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 1:34
-

کاهش ورودی پرونده‌های موادمخدر به دادگستری فارس

کاهش ورودی پرونده‌های موادمخدر به دادگستری فارس

عکس آرشیوی است. ایسنا/فارس رئیس دادگاه انقلاب شیراز با اشاره به کاهش ورودی پرونده‌های مواد مخدر در سه ماهه اول امسال در شعب دادسرا و دادگاههای انقلاب، گفت: تا پیش از امسال هر شعبه ما ١۵٠ تا ١٨٠ پرونده ورودی داشتیم که به ١١٠ پرونده کاهش یافته است. سید محمود ساداتی سه‌شنبه ٨ تیرماه در “نشست

کاهش ورودی پرونده‌های موادمخدر به دادگستری فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس رئیس دادگاه انقلاب شیراز با اشاره به کاهش ورودی پرونده‌های مواد مخدر در سه ماهه اول امسال در شعب دادسرا و دادگاههای انقلاب، گفت: تا پیش از امسال هر شعبه ما ١۵٠ تا ١٨٠ پرونده ورودی داشتیم که به ١١٠ پرونده کاهش یافته است.

سید محمود ساداتی سه‌شنبه ٨ تیرماه در “نشست تخصصی یاریگری زندگی، دیپلماسی مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد (به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر) بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان یکی از مهمترین چالش‌های این دولت و دولت آینده است.

او افزود: مواد مخدر به عنوان یک معضل اجتماعی به مراتب آثار زیان بارتر از فقر و ترور و جنگ دارد و در عین حال پر سود ترین تجارت جهانی بعد از نفت و طلا، محسوب می‌شود و به این سادگی قاچاقچیان مواد مخدر از سوبسید کلان آن نمی‌گذرند.

رئیس دادگاه انقلاب شیراز همچنین با بیان اینکه مواد مخدر در همه حوزه‌های سیاسی، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی اثرگذار است، گفت: دشمن ابتدا با جنگ شروع کرد اما دید راه به جایی نمی‌برد با مواد مخدر نقشه خود را پیاده کرد.

ساداتی ادامه داد: جوانان از طریق مواد مخدر بی غیرت می‌شوند و دغدغه خانواده و اجتماع را ندارند و موجب بی عفتی خانواده می‌شوند.

او تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر جوانان را به سوی مرگ سوق می‌دهند و مردی و مردانگی را از آنها می‌گیرند.

رئیس دادگاه انقلاب شیراز با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و درمان برای مبارزه با مواد مخدر ورود کرده است، عنوان کرد: علی‌رغم اقدامات خوب انجام شده در زمینه پیشگیری و درمان، اما خروجی‌ها مناسب نبوده است.

ساداتی تصریح کرد: ۵۰ درصد از زندانیان به دلیل مواد مخدر در زندان به سر می‌برند و ٢۵ درصد از دیگر زندانیان نیز به صورت غیرمستقیم با مبنای مواد مخدر دوران حبس را سپری می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح