کد خبر : 142862
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:14
-

کرج شهری ناشناخته

کرج شهری ناشناخته

شهردار کرج با اشاره به برگزاری روز فرهنگی کرج توضیح داد: با توافق شورای شهر کرج و شورای عالی استان‌ها ۲۱ فروردین به عنوان روز فرهنگی کرج معرفی شد تا بتوانیم در این روز بخشی از ظرفیت‌های این کلانشهر را معرفی کنیم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، علی‌اصغر کمالی‌زاده در مراسم روز فرهنگی کرج که امروز

شهردار کرج با اشاره به برگزاری روز فرهنگی کرج توضیح داد: با توافق شورای شهر کرج و شورای عالی استان‌ها ۲۱ فروردین به عنوان روز فرهنگی کرج معرفی شد تا بتوانیم در این روز بخشی از ظرفیت‌های این کلانشهر را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، علی‌اصغر کمالی‌زاده در مراسم روز فرهنگی کرج که امروز چهارشنبه ۲۱ فروردین در پارک چمران کرج برگزار شد گفت: کرج به عنوان ایران کوچک میزبان اقوام مختلف کشور است و همین باعث شده میانگین رشد جمعیت در این کلانشهر دو برابر شهرهای دیگر باشد.

وی ادامه داد:  متاسفانه تا کنون ظرفیت‌ها و ویژگی‌های کرج به مردم شناسانده نشده که برای معرفی آن نیازمند تقویت حوزه برندینگ هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۱ فروردین به عنوان روز فرهنگی کرج افزود: فرهنگ پایه هم زیستی و سلوک بهتر شهروندان در کنار هم است و برگزاری چنین رویدادهایی به تقویت پایه‌های فرهنگی شهر کمک می‌کند.

شهردار کرج ابراز کرد: کرج شهری است که از دیرباز به واسطه آب و هوای خوش معروف بوده و همین باعث شده بزرگان زیادی در عرصه فرهنگ و هنر این شهر را برای سکونت انتخاب کنند.

شهردار کرج با اشاره به برگزاری روز فرهنگی کرج توضیح داد: با توافق شورای شهر کرج و شورای عالی استان‌ها ۲۱ فروردین به عنوان روز فرهنگی کرج معرفی شد تا بتوانیم در این روز بخشی از ظرفیت‌های این کلانشهر را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه این روز در دل برگزاری جشنواره لاله‌ها گنجانده شده گفت: لاله نشانگر ایثار شهادت صلح و دوستی و یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و ایثار شهیدان است که باعث شده ما با این امنیت خاطر اینجا جمع شویم.

وی ابراز کرد: کرج در حال طی مسیر توسعه است و کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی برداشته شده که جا دارد از تمام‌مدیران استانی به این منظور تشکر شود.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح