کد خبر : 78066
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 20:46
-

کشف بیش از ۳هزار قرص غیر مجاز در ایلام

کشف بیش از ۳هزار قرص غیر مجاز در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف ۳هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیر مجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر ایلام خبر داد. سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش

کشف بیش از ۳هزار قرص غیر مجاز در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف ۳هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیر مجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر ایلام خبر داد.

سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرارگرفت.

وی افزود :پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضائی،در بازرسی های اولیه، از این واحد صنفی تعداد ۳ هزار و ۹۰۰عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی ،خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار القاصی مهر در پایان ،با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح