کد خبر : 19233
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 22:53
-

کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» برگزار شد

کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» برگزار شد

 کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» با دریافت ۱۸۵ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد. رئیس کنفرانس و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۰ مهر در این کنفرانس گفت: در این کنفرانس بحث چالش‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری و همچنین مسائل گردشگری استان اردبیل موردتوجه قرار گرفته است. محمد

کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» برگزار شد

 کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» با دریافت ۱۸۵ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

رئیس کنفرانس و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۰ مهر در این کنفرانس گفت: در این کنفرانس بحث چالش‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری و همچنین مسائل گردشگری استان اردبیل موردتوجه قرار گرفته است.

محمد حسن‌زاده با بیان اینکه نقش فناوری در گردشگری غیر قابل کتمان است، تشریح کرد: مقالات این کنفرانس در مخزن علمی دانشگاه محقق اردبیلی برای استفاده پژوهشگران و سیاستگذاران حوزه گردشگری در دسترس است.

وی گفت: برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک علوم و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می‌سازد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار» هم گفت: ۱۸۵ مقاله در ۱۰ محور به این کنفرانس ارسال شده است.

صیاد اصغری با بیان اینکه در مقالات ارسالی به این کنفرانس، چالش‌های حوزه گردشگری در ۵ محور بیان شده است، تصریح کرد: موانع و نارسایی‌های اقتصادی، موانع اجتماعی، موانع مدیریتی و سازمانی، موانع آموزشی و تحقیقاتی و نارسایی‌های امکانت و خدمات رفاهی این چالش‌ها بودند.

به گفته اصغری، توجه اصولی به زیرساخت‌ها، استفاده از توان محیطی مناطق گردشگری در جذب توریسم، ایجاد نمایشگاه جهت معرفی پتانسیل‌ها و مواردی ازاین‌دست جزو راهکارهای ارائه شده برای رفع چالش‌ها حوزه گردشگری بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح