کد خبر : 32397
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 16:04
-

تخریب باغی در همدان به بهانه ساخت مدرسه غیرانتفاعی

تخریب باغی در همدان به بهانه ساخت مدرسه غیرانتفاعی

 یک فعال محیط زیست از تخریب یکی از باغات همدان به بهانه ساخت مدرسه غیرانتفاعی در منطقه مزدقینه همدان خبر داد. حسین زندی پیرامون مسئله ساخت یک مدرسه غیرانتفاعی در یک باغ، اظهار کرد: یک مدرسه غیرانتفاعی در زمینی که کاربری باغی دارد در حال ساخت بود که پلیس ساختمان به مسئله ورود و پیچ

تخریب باغی در همدان به بهانه ساخت مدرسه غیرانتفاعی

 یک فعال محیط زیست از تخریب یکی از باغات همدان به بهانه ساخت مدرسه غیرانتفاعی در منطقه مزدقینه همدان خبر داد.

حسین زندی پیرامون مسئله ساخت یک مدرسه غیرانتفاعی در یک باغ، اظهار کرد: یک مدرسه غیرانتفاعی در زمینی که کاربری باغی دارد در حال ساخت بود که پلیس ساختمان به مسئله ورود و پیچ و مهره‌های آن را باز کرده است.

زندی تصریح کرد: شخصی که مجوز ساخت مدرسه غیرانتفاعی می‌گیرد یعنی تمکن مالی، تخصص و فضا دارد و می‌خواهد از این کار برای خود، کسب درآمد کند بنابراین کسی وظیفه ندارد فضای رایگان در اختیار آن قرار دارد.

وی ادامه داد: چون این منطقه کمتر توسعه یافته است می‌توانند برخی ادارات فضاهایی را در اختیار آن قرار دهند اما حق ندارند فضای باغ را برای ساخت مدرسه تخریب کنند.

این فعال محیط زیست، مطرح کرد: رهبر انقلاب در سخنان خود بیان کردند که حتی برای حوزه علمیه هم نباید باغات را تخریب کرد اما برخی اعضای شورای شهر با این افراد برای تخریب باغ و ساخت مدرسه، همدلی کردند.

زندی ادامه داد: آیا اعضای شورای شهر به همه شهروندان اجازه این کار را می‌دهند؟ قرار نیست به بهانه‌های مختلف باغ‌ها را تخریب کنند. چرا باید یک نهاد به خود اجازه چنین کاری را بدهد. این همه ساختمان مازاد در شهر وجود دارد و می‌توانستند یکی از آن‌ها را در اختیار این گروه، قرار دهند.

وی با اشاره به ورود پلیس ساختمان به این موضوع، توضیح داد: پلیس ساختمان فقط پیچ و مهره‌ها را باز کرده و شخصی را در آن مکان قرار داده تا ساخت‌و سازی صورت نگیرد در صورتی‌که اگر خانه یک فرد بود، با لودر تخریب می‌کردند. ما می‌خواهیم عدالت برقرار شود و به عنوان فعال محیط محیط زیست، مخالف تخریب بدون مجوز باغ‌ها با هر عنوانی هستیم.

این فعال محیط زیست خاطرنشان کرد: بر اساس شنیده‌هایی که از ساکنان منطقه داشتم، مالک این باغ به این افراد گفته که ساخت‌و ساز را انجام دهند و ۱۰ سال از این مدرسه استفاده کنند و پس از آن ملک را تخلیه کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح