کد خبر : 183696
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:48
-

افت قیمت اکثر اقلام میوه و صیفی در یزد

افت قیمت اکثر اقلام میوه و صیفی در یزد

ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش حدود ۱۰ هزار تومان برخی اقلام میوه مانند موز و خیارسبز در بازار خبر داد. «محمدحسین مشرف» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار میوه استان، از کاهش قیمت اکثر میوه‌ها و صیفی‌جات از جمله موز، خیار و لیموشیرین در هفته جاری

افت قیمت اکثر اقلام میوه و صیفی در یزد

ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش حدود ۱۰ هزار تومان برخی اقلام میوه مانند موز و خیارسبز در بازار خبر داد.

«محمدحسین مشرف» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار میوه استان، از کاهش قیمت اکثر میوه‌ها و صیفی‌جات از جمله موز، خیار و لیموشیرین در هفته جاری خبر داد و در این باره تصریح کرد: موز طی چند روز اخیر حدود ۱۰ هزار تومان کاهش داشته به طوری قیمت هر کیلو موز وارداتی از ۶۰ هزار به ۵۰ هزار تومان و هر کیلو موز هندی نیز از ۴۸ به ۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

وی همچنین با اعلام کاهش قیمت هر کیلوگرم خیار سبز گلخانه‌ای به ۱۱ هزار تومان، افزود: هر کیلو خیار مینی نیز با حدود دو هزار تومان کاهش، در این هفته ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین استان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش قیمت هر کیلو لیموشیرین در بازار به ۱۳ هزار تومان خبر داد و افزود: هر کیلوگرم کدو مسمی نیز از ۹۸۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان رسیده است.

وی با بیان این که در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب‌زمینی کهنه ۳۱۰۰ و سیب‌زمینی تازه جیرفتی بین ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ارزانی قیمت سیب‌زمینی موجب ضرر مالی به کشاورزان شده و به همین دلیل نیز شاهد روند رشد صادرات آن هستیم.

مشرف از در حال صادر شدن پرتقال تولیدی شمال کشورمان نیز خبر داد و اظهار کرد: در حال حضر قیمت هر کیلو پرتقال واشنگتنی ۱۹ تا ۲۱ هزار تومان، والنسیا و تامسون هر دو ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان و هر کیلو پرتقال توسرخ نیز ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان است.

این مسئول در پایان متذکر شد: البته تمامی این قیمت‌ها مربوط به میادین میوه و تره بار است و خارج از میادین با ۳۰ درصد افزایش برای اقلام داخلی و ۲۰ درصد افزایش برای اقلام وارداتی در فروشگاه‌ها به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح