کد خبر : 6587
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 0:39
-

امروز نهاد نماز جمعه همراه مسئولین در حال خدمت است

امروز نهاد نماز جمعه همراه مسئولین در حال خدمت است

 امام جمعه اسدآباد با اشاره به وجود ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سطح کشور گفت:امروز نهاد نماز جمعه به عنوان نهادی ارزشمند، فعال و موثر همراه مسئولین در ابعاد مختلف در حال خدمت بوده و توفیق خدمتگزاری به مردم برای آنان موجب افتخار است. حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد چهارشنبه ۲۰مرداد درنشست با

امروز نهاد نماز جمعه همراه مسئولین در حال خدمت است

 امام جمعه اسدآباد با اشاره به وجود ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سطح کشور گفت:امروز نهاد نماز جمعه به عنوان نهادی ارزشمند، فعال و موثر همراه مسئولین در ابعاد مختلف در حال خدمت بوده و توفیق خدمتگزاری به مردم برای آنان موجب افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد چهارشنبه ۲۰مرداد درنشست با خبرنگاران با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه با نهاد امام جمعه شفاف برخورد کنند و اگر هر گونه نگرانی و شبهه داشتند با تعامل و ارتباط سوال کنند، اظهار کرد:در بحث حفظ استقلال دانشگاه سید جمال در طرح آمایش آموزش عالی و تحکیم جایگاه این دانشگاه با رسالت علوم اسلامی -انسانی در غرب کشور  نهاد امام جمعه اسدآباد مجاهدانه در ثابت ماندن استقلال دانشگاه  با دیگر مسئولین شهرستان موضوع را با جدیت از طریق دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور پیگیری کردند.
وی با بیان اینکه در حالیکه ۸۰ دانشگاه سطح کشور با دیگر دانشگاه های مادر تجمیع شدند اما دانشگاه اسدآباد مستقل باقی ماند، افزود:در حال حاضر این دانشگاه به عنوان یکی از ۴۳ دانشگاه مستقل سطح کشور بدون وابستگی به دانشگاه های دیگر دارای فعالیت بوده که برای مردم دیار سید جمال این امر ارزشمندترین دستاورد به شمار می رود و خبر حفظ استقلال این دانشگاه موجب مسرت هر اسدآبادی شد.
حسینی مجد در ادامه حذف هزینه های سنگین ختم اموات در شهرستان اسدآباد را یکی از یادگاری های نهاد امام جمعه شهر دانست و تصریح کرد: با وحدت و همدلی و همبستگی مردم و امام جمعه، بسیاری از معضلات و مشکلات به راحتی قابل مرتفع شدن است، ضمن اینکه در شهرستان اسدآباد بحث هزینه هنگفت ختم اموات یک معضل بزرگ برای خانواده صاحب عزا مبدل شده بود و به ناچار برای تأمین هزینه‌های مراسم زیر بار بدهی‌های سنگینی می‌رفتند که با نهاد امام جمعه و وحدت و همدلی مردم امروز این معضل از شهر اسدآباد رخت بربسته و این رسم برداشته شده است.
وی نماز جمعه را از مهمترین برکات انقلاب اسلامی و قرارگاه فرهنگی هر شهر برشمرد و اظهار کرد:علاوه بر سرکشی از ایتام و فقرا در طی چندین رزمایش در ایام کرونا بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی با همت نهاد نماز جمعه شهر بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
امام جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به هفته خبرنگار و جایگاه خبرنگاران، گفت:خبرنگاران موفق علاوه بر حق گویی و حق طلبی باید در بحث انصاف و حفظ صیانت از آبروی افراد حقیقی و حقوقی و به همراه داشتن منطق و وجدان  درونی دارای حفظ امانتداری باشند.
وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران وظیفه دارند در تحکیم  و استحکام انقلاب اسلامی با قلم خود  نظام اسلامی را تقویت کرده و ارزش های نظام جمهوری اسلامی را پرورش دهند تصریح کرد: دانشگاه های مختلف، حوزه های علمیه، حساب صد امام، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، سپاه …همه از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
حسینی مجد خاطرنشان کرد: با داشتن پاک دست ترین رهبر امروز همه دشمنان و کشورهای جهان و  آزادی خواهان به وجود چنین رهبری در ایران اسلامی و حقانیت جمهوری اسلامی غبطه می خوردند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح