کد خبر : 187204
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 16:44
-

انسداد راه ارتباطی ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش‌های اخیر

انسداد راه ارتباطی ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش‌های اخیر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های برف و باران اخیر در سطح استان راه ارتباطی ۱۸۰ روستا مسدود شده است. “اله کرم جانی پور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: راه‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز است و مشکل

انسداد راه ارتباطی ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش‌های اخیر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های برف و باران اخیر در سطح استان راه ارتباطی ۱۸۰ روستا مسدود شده است.

“اله کرم جانی پور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: راه‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز است و مشکل تردد ندارند.

وی اظهارکرد: در پی بارش های برف و باران اخیر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد راه ارتباطی ۱۸۰ روستا مسدود شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهداران تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا طی ۴۸ ساعت آینده کلیه راه های روستایی استان را بازگشایی کنند.

جانی پور تصریح کرد: محور یاسوج به چرام ( سپیدار_ جخونه_ سرفاریاب_ دهدشت) به طول ۱۳۰ کیلومتر تنها یک رادار خانه دارد در حالی که این منطقه برف گیر است و باید دو راهدارخانه دیگر داشته باشد و از مردم استان انتظار داریم که در روزهای برفی بجای تردد از این محور از محورهای اصلی تردد کنند.

وی ادامه داد: در خصوص عبور و مرور مردم از محور در حال ساخت “پاتاوه به دهدشت” عنوان کرد: از منطقه «گردنگاه» تا پل بزرگ ۲۰۵ متری «آبریز» در محور “پاتاوه به دهدشت” با توجه به اینکه هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم خودشان از این محور استفاده می کنند، مسیر تردد بر روی پل موقت گذاشته شده که از مردم استان انتظار داریم در صورت بارندگی شدید هر لحظه احتمال آبگرفتگی و تخریب پل وجود دارد بنابراین از مسیرهای اصلی تردد کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان توصیه کرد؛ در روزهایی که بارش برف را شاهد هستیم از ایستادن و پارک کردن خودرو در حاشیه جاده های برفگیر جهت تفریح و بازی خودداری کنند چرا که مزاحم کار بازگشایی راه ها و برف روبی راهداران می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح